ایرنا نوشت:مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خرمشهر - آبادان اعلام کرد: مرحله نهایی مزایده بین المللی خودرو پژو 405 رییس جمهوری فردا سه شنبه در منطقه آزاد اروند خرمشهر - آبادان انجام می شود.

'علی اصغر پرهیزکار 'روز دوشنبه دراین خصوص گفت: حراج بین المللی این خودرو به عنوان اقدامی خیرخواهانه فردا در آخرین روز نمایشگاه بین المللی 'خودروهای کلاسیک ایران و خودروهای روز دنیا ' منطقه آزاد اروند برگزار می شود.
' پرهیزکار' به استقبال مردم از غرفه های مختلف این نمایشگاه به خصوص محل استقرار خودرو رییس جمهوری اشاره کرد و گفت: بیش از 600هزار نفر تاکنون از این نمایشگاه بازدید کرده اند.
وی گفت: ارائه خودرو رییس جمهوری به عنوان نمادی از سلامت مسوولان نظام موجب مباهات منطقه و نیز رونق نمایشگاه 100 خودرو کلاسیک از سراسر کشور و 50 خودرو مدرن دنیا شده است.
وی اظهار داشت: آیین پایانی این نمایشگاه و نیز انجام این مزایده خیریه که ابتدا با زمانبندی پنج روزه از چهار تا هشت اسفند اعلام شده بود به دنبال استقبال مردم با دوروز تمدید به دهم اسفند ماه موکول شد.
وی منبع مسوول و مطلع آخرین جزییات مزایده را وزارت رفاه و مشخصا رییس سازمان بهزیستی اعلام کرد.
عدم اعلام جزییات بیشتر درحالی است که سوالاتی چون تعداد افراد شرکت کننده دراین طرح خیریه ونیز بیشترین مبلغ پیشنهادی این مزایده بین المللی که قرار است صرف تامین مسکن خانوارهای فرودست و معلول تحت حمایت بهزیستی شود مورد پیگیری جدی مردم و رسانه ها است.
سرپرست سازمان بهزیستی در جریان افتتاح این نمایشگاه ضمن یادآوری شرکت 500 هزار نفر دراین طرح خیریه بین المللی سقف مبالغ پیشنهادی را 20 میلیارد ریال عنوان کرد.
' احمد اسفندیاری' گفت: پیشنهادهای دیگری وجود دارد که درنهایت در پایان جشنواره اعلام می شود.
وی اعتقاد دارد: برای اهدا کننده این خودرو نیز مجریان آن مهمتر از مشخصات کمی این مزایده تحقق هدف خیریه آن است.
وی هدف این طرح خیریه بین المللی را نهادینه کردن استفاده از سازوکارهای مدرن در جلب مشارکت های نیکوکارانه حمایت از افراد نیازمند و به خصوص معلولان عنوان کرد.
وی با ذکر اهمیت حمایت مردمی از طرح های اجتماعی حمایت از نیازمندان گفت:رییس جمهوری با اهدا این خودرو به عنوان اصلی ترین مایملک منقول خود گام مهم و اول را در تحقق این هدف برداشت.

/32

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 133687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید DE ۱۶:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
    0 0
    خواهشا حتما حتما اسم خریدار را درج کنید تا ما هم بفهمیم کی هست!!!!!!!!!!!