ماجرای زیرآب‌زنی بازیکنان تیم‌ملی چه بود؟

سردار آزمون در برنامه دورهمی از یک اتفاق عجیب در زمان حضور مارک ویلموتس روی نیمکت تیم‎ملی پرده برداشت که در نوع خود جالب به نظر می‌رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار آزمون که به تازگی در برنامه دورهمی حاضر شده بود از راز جالبی درباره دوران حضور ویلموتس پرده برداشت. او به این نکته اشاره کرد که بازیکنان تیم‌ملی علاقه چندانی به ادامه همکاری با ویلموتس نداشتند و رای به قطع همکار با او دادند!

ظاهرا ماجرا از این قرار است که پس از شکست تیم‌ملی مقابل بحرین بازیکنان تیم‌ملی از ریلکس بودن ویلموتس و عدم ناراحتی و خنده‌های او در فرودگاه ناراحت شده‌اند و از طرفی از کیفیت پایین تمرینات تیم‌ملی هم دل خوشی نداشته اند؛ به همین دلیل در هتل جلسه‌ای با حضور ساکت برگزار شد و بازیکنان ناراحتی خود را به گوش او رساندند که خود ویلموتس هم در جریان این جلسه قرار داشت و در یکی از توییت‌هایش هم به آن اشاره کرد و روی آن تاکید داشت. پس از این جلسه فدراسیون به این نتیجه رسید که ادامه همکاری با ویلموتس به صلاح تیم‌ملی نیست و پس از شکست مقابل عراق هم بیشتر مطمئن شد که سرمربی بلژیکی گزینه مناسبی برای نیمکت تیم‌ملی نیست و حتی شنیده شده که پس از بازی با عراق بین بازیکنان و کادرفنی درگیری لفظی هم به وجود آمده است. بنابراین اینکه بگوییم بازیکنان تیم‌ملی زیرآب ویلموتس را زدند یا به نوعی باعث باختش شدند درست نیست.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1337951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =