خواب همراه با گل رُز آقاتهرانی برایش رأی می‌آورد؟/پای معجزه هزاره سوم به ماجرا باز شد/کنایه کاربران خبرآنلاین به دبیرکل پایداری

روایت دبیرکل جبهه پایداری از خوابی که در آن از دست رهبری گل رز ولایتمداری را دریافت کرده است، با واکنش هایی از سوی کاربران خبرآنلاین روبرو شد.

به گزارش خبرآنلاین، «من دروغ نمی‌گویم الا اینکه از دهنم در برود. ما را دعوت کرده بودند امیرکلا که درباره شهدا صحبت کنیم. ظهر رسیدیم و به همسرم گفتم برنامه‌ای است که می‌خواهم مطالعه کنم اما قبلش می‌خوابم و صدایم بزن، خواب دیدم رهبری آمدند و هفت گل رز بزرگ دست آقا بود. گفتند می‌دانید چیست گفتم نه گفت گل است که می‌خواهم جایزه به ولایتمدارترین‌ها بدهم و سومینش را به تو می‌دهم و آقا رفتند و من از خواب پریدم.»

این بخشی از سخنان مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری در یک سخنرانی در مراسم ۹ دی بود. سخنانی جنجالی که با واکنش هایی در فضای رسانه ای و مجازی روبرو شد. آنچنان که محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در مطلبی خطاب به او نوشت«دین مردم را ، ولایتمداری را ، انقلابیگری را و خیلی چیزهای دیگر را به تمسخر گرفتید نوش جانتان. لااقل بگذارید مردم راحت خواب ببینند آقای استاد اخلاق دولت احمدی نژاد! بدست آوردن چهارتا و نصفی رای که اینقدر بازی درآوردن نمی خواهد. یک خواب هم ببینید که سومین نماینده به لحاظ  تعداد رای شما هستید و  همان را به مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات اعلام کنید و تمام. » 

خرج کردن از دین مردم تا کجا؟

در همین راستا کاربران خبرآنلاین نیز واکنش های جالبی به سخنان دبیرکل جبهه پایدرای داشتند. کاربری نوشته است«اخ اخ دین پیامبر رو به چه سمت و سویی دارن می برن» سپهر یکی دیگر از کاربران خبرآنلاین نوشته است«داداش مجبور نیستی دروغ بگی.اولش میگی ۷ گل رز بزرگ...بعد که ازت می پرسند میدانید چیست در جواب میگی "گفتم نه"...خدا همه ما رو به راه درست هدایت کنه» یک کاربر محترم خبرآنلاین خطاب به دبیرکل جبهه پایداری می گوید«اگه ولایتمدار بودی علنی نمیکردی».

رهبری نیاز به چاپلوسی ندارند

هزینه کردن از رهبری هم مورد انتقاد طیف دیگری از کاربران قرار گرفته  و نوشته اند«رهبری به مریدانی با صداقت احتیاج دارن نه اونایی که از اسم ایشون هزنیه می کنند تا چندتا رای بیارن»،«اگه واقعا چنین خوابی دیده و تعببیرش همینه که خودش ادعا داره که خوشا به سعادت آقاتهرانی. اما اگر برای خودشیرینی و چاپلوسی خوابش رو گفته بداند که رهبری نیاز به تملق ندارند.»

خواب دیدن برای کسب چند رأی

انتخاباتی بودن این اظهارات با توجه به کاندیداتوری آقاتهرانی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس هم از دید کاربران خبرآنلاین پنهان نمانده است. آنچنان که کاربری با عنوان ایرانیم نوشته است«خب به لحظات پوپولیستی انتخابات مجلس نزدیک میشیم و موسم خواب دیدنها آغاز.»کاربر دیگری هم به کنایه نوشته است«حضرت استاد مگه نمیدونن خواب تو فاکتورهای تایید صلاحیت ملاک عمل قرار نمیگیره....؟»

پای معجزه هزاره سوم به ماجرای یک خواب باز شد

پای احمدی نژاد هم به کامنت های کاربران باز شده و برخی کاربران خبرآنلاین نوشته اند؛ «یادش به خیر یه زمانی (که خیلی هم دور نیست) یه بنده خدایی هم ادعا کرده بود که امام زمان (عج ) اومدند به خوابشون وتوصیه کردند که به احمدی نژاد رای بدن ,ولی بعدش نفهمیدیم چی شد ,که همین اقایی که خواب نما شده بود , احمدی نژاد رو منحرف اعلام کرد,»، «هاله نور و کابینه اش باید هم چنین معلم اخلاقی می داشتند.»،«با همین خوابها معجزه هزاره سوم رو هم به کشور قالب کردن. چه فرق است بین ساحر و طالع بین و این افراد.»

کامنت های کاربران خبرآنلاین درباره اظهارات دبیرکل جبهه پایداری را (اینجا) و (اینجا) بخوانید.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1337997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =