رئیس اورژانس: دست‌ منتقم خداوند عزوجل، انتقام خون شهیدان را می‌گیرد

فارس نوشت: رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بدون شک، دست‌های منتقم خداوند عزوجل، انتقام این خون‌های پاک را از آمریکای جنایت کار خواهد گرفت و جهانیان بدانند که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

پیر حسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در پی شهادت سردار عالی‌قدر اسلام شهید سردار قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ"

بار دیگر تجاوز دولت جنایتکار آمریکا با نشان دادن چهره واقعی خود فاجعه آفرید و این بار مردم غیور ایران اسلامی را در سوگ مالک اشتر زمان، داغدار کرد.

سردار شجاع و سرافراز انقلاب، اسلام و ایران، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت و فداکاری درراه اعتلای اسلام  و قرآن، تلاش و مجاهدت در دوران دفاع مقدس، دفاع از مردم مظلوم منطقه در مبارزه با تروریست‌های تکفیری که فرزند ناخلف آمریکای خبیث و شیطان بودند، حمایت از تفکر جهاد و مقاومت در منطقه در یک اقدام تروریستی توسط عوامل رژیم سفاک و خون‌ریز دولت آمریکا به همراه تعدادی از همرزمان و مجاهدان حشد الشعبی عراق از جمله ابو مهدی المهندس به شهادت رسیدند.

اگر چه فیض شهادت برای این عزیز سفر کرده کمترین وعده الهی است لیکن فقدان این شهید بزرگ وگرانقدر برای همه ما سنگین وتاسف بار است.

این جانب  شهادت مالک اشتر زمان جهان اسلام را به محضر ولی عصر عج الله تعالی شریف، مقام معظم رهبری، فرمانده کل سپاه، خانواده معظم آن شهید عزیز، ملت مجاهد و شهید پرور ایران و آحاد رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بدون شک،دست‌های منتقم خداوند عزوجل، انتقام این خون‌های پاک را از آمریکای جنایت کار خواهد گرفت و جهانیان بدانند که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

پیرحسین کولیوند-رئیس سازمان اورژانس کشور

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1338159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =