پیام تسلیت آیت الله سید خضر موسوی بمناسبت درگذشت سردار سلیمانی

آیت الله سیدخضر موسوی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین در متن پیام تسلیت آیت الله سید خضر موسوی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (۲۳ احزاب)

شهادت افتخار آفرین و سرنوشت ساز مالک اشتر زمان، الگوی شهامت و شجاعت، رمز اطاعت از مقام عظمای ولایت، برادر حاج قاسم سلیمانی فرمانده محترم نیروی قدس وهمراهان ایشان  را به قلب کائنات، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وبه نائب بر حقشان رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته و به سپاه مقدس انقلاب بالأخص نیروی مکرم قدس و به خانواده معظم ایشان و همه ملت شریف ایران و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

فقدان این شخصیت بزرگ گرچه خسارتی عظیم به حساب می آید و قلوب همه مجاهدان و آزادگان را جریحه دار نموده، لیکن حیاتی دوباره به درخت مقدس اسلام و مقاومت دمیده و عزت و افتخار مسلمانان را به نمایش در آورده است.

پیوستگی خون مجاهدان ایرانی و عراقی در این حادثه بزرگ باعث تقویت برادری و محبت بین دو ملت ایران و عراق گشته و آنان را در صف واحد و مقتدر و باعظمت قرار داده است. از خداوند منان علو درجات برای این شهیدان و صبر و اجر برای بازماندگان را خواستارم.

والسلام علیکم ورحمة الله
سیدخضر الموسوی

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1338661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =