اهوازی‌ها در انتظار تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی /وای علمدار علی، به زمین افتاده.../پرچم طوایف عرب بالا رفت +عکس

فارس نوشت: مردم شهید پرور خوزستان از ساعت ۶ و ۳۰ صبح امروز خود را به میدان مولوی محل تشییع شهید قاسم سلیمانی رساندند و در سرمای امروز این کلانشهر منتظر ورود پیکرهای مطهر ۱۰ شهید ایرانی و عراقی هستند.

پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی بغداد صبح امروز از طریق فرودگاه اهواز وارد میهن شد.

بنا بر اعلام سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی از ساعت ۸ امروز در اهواز تشییع می‌شود.

مردم شهید پرور خوزستان از ساعت ۶ و ۳۰ صبح امروز خود را به میدان مولوی محل تشییع شهید قاسم سلیمانی رساندند و در سرمای امروز این کلانشهر منتظر ورود پیکرهای مطهر ۱۰ شهید ایرانی و عراقی هستند.

"وای علمدار علی، به زمین افتاده" شعر مداحی حاج احمد خلف‌زاده است که تمثیل جالبی از شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضرت اباالفضل العباس علیه السلام دارد و جمعیت را منقلب ساخته است.

لحظه به لحظه به تعداد جمعیت افزوده می‌شود.

پرتکرارترین شعارها "مرگ بر آمریکا" و "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده" هستند. همچنین پرچم طوایف عرب در میدان مولوی برافراشته شده است و صحنه‌های جالبی را رقم زده‌اند.

همچنین بنا به گزارش ایسنا امروز ادارات، مدارس و دانشگاه‌های سراسر خوزستان برای حضور پرشور و با شکوه در مراسم وداع و تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش، تعطیل هستند و به همین دلیل اکنون شاهد حضور بیشمار مردم خوزستان در این مراسم هستیم.

تمام اقشار از مرد و زن گرفته تا جوان و پیر، همه برای وداع با "سردار دل ها"، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان مولوی اهواز حاضر هستند.

مسئولان لشکری و کشوری نیز در این مراسم حاضر هستند.

سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار سپاه اسلام، بامداد روز جمعه درپی حمله بالگردهای آمریکایی به کاروان الحشد الشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، به فیض شهادت نائل آمد. در این حمله، ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1338902

برچسب‌ها