ایسنا نوشت: فرمانده نیروی ویژه جنبش النجباء عراق از نیروهای امنیتی و شهروندان خواست به پایگاه‌های آمریکایی در عراق نزدیک نشوند.

شبکه خبری روسیا الیوم، فرمانده نیروی ویژه جنبش النجباء عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: موضع ما و برادرانمان در گردان‌های حزب الله ثابت است. ما نیز از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم از شامگاه روز یکشنبه به پایگاه‌های آمریکایی نزدیک نشوند. شهروندان عراق نیز از حضور در شرکت‌های آمریکایی یا خودروهایشان خودداری کنند.

 

شنبه نیز گردان‌های حزب‌الله عراق از همه نیروهای نظامی این کشور خواست تا شعاع یک کیلومتری پایگاه‌هایی که میزبان نیروهای آمریکایی است، نزدیک نشوند.

فرمانده عملیات حزب‌الله گفته بود: از فرماندهان نیروهای نظامی عراق می‌خواهیم که به سلامت نیروهای خود اهمیت بدهند و این درخواست را جدی بگیرند و مانع تبدیل شدن نیروهایشان به سپر انسانی برای اشغالگران بشوند.

بامداد جمعه در حمله آمریکا به کاروان حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس، معاون رئیس حشد شعبی و چند فرمانده دیگر حشد شعبی به شهادت رسیدند.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1338948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =