پیام آیت‌الله فاطمی‌نیا درپی شهادت سردار سلیمانی/ حیف بود حاج قاسم در بستر بمیرد/ او وارث مالک اشترها و عمارها و میثم‌ها بود

ایرناپلاس نوشت: آیت‌الله عبدالله فاطمی‌نیا نوشت: شهید سعید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شخصیت استثنایی وارث بر مالک اشترها و عمارها و میثم‌ها و دیگر شجاعان و غیوران از اصحاب شاه ولایت امیرالمومنین -صلوات الله علیه- بود.

در پیام این استاد اخلاق در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی آمده است:

شهید سعید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شخصیت استثنایی وارث بر مالک اشترها و عمارها و میثم ها و دیگر شجاعان و غیوران از اصحاب شاه ولایت امیرالمومنین -صلوات الله علیه- بود، این قبیل افراد، روی کره خاکی تنها دل خوشیشان انجام وظیفه عبودیت است و پیوسته مشتاق عالم بالا هستند، شهید بزرگوار حاج قاسم شیر میادین نبرد بود و این شجاعت و صولت همراه با قدرت تفکر و صفات عالیه بزرگ مردی بی نظیر از او ساخته بود.

«حیف بود حاج قاسم در بستر بمیرد» روح مقدسش و ارواح طیبه ابومهدی و دیگر همراهان شهید مَهبِ نسیم‌های رحمت و مَصبِ زلال رضوان و معرفت باد. شهادت این عزیز را به محضر نورانی حضرت صاحب الامر صلوات الله علیه و حضور مبارک رهبر معظم دامت برکاته و هم وطنان گرامی و خانواده مکرم آن جناب تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین»

۲۱۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1339187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =