اعزام ۲۰۰ اتوبوس از کرج به مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی

مهرنوشت: رئیس سازمان حمل و نقل بار مسافر و شهرداری کرج از اعزام ۲۰۰ اتوبوس حامل مسافرانی از کرج، برای حضور در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی خبر داد.

مجید استاد کاظمیدر خصوص تمهیدات ویژه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج برای انتقال مسافران و حضور آنها در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش انجام شده است، اظهار کرد: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از کرج اعزام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه از حوالی ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه فعالیت اتوبوس‌های اعزامی از مبادی تعیین شده در سطح شهرستان کرج به مقصد پایتخت انجام شده است، گفت: برگشت این اتوبوس‌ها نیز به یقین بعد از پایان مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش صورت می‌گیرد و انتقال و بازگشت مسافران به سمت کرج به خوبی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار مسافر و شهرداری کرج با اشاره به اینکه مقصد خاصی برای پیاده کردن مسافران در شهر تهران برای اتوبوس‌های کرج تعیین شده بود، گفت: به رانندگان اتوبوس‌های اعزامی اعلام کردیم مردم را تا نزدیکی میدان انقلاب و دانشگاه تهران منتقل کنند و برای بازگشت نیز مقرر شد که خود رانندگان نقطه‌ای را با مسافران هماهنگ کرده و از آنجا کار بازگشت مسافران به کرج انجام شود.

استاد کاظمی عنوان کرد: درب مصلای کرج، پایگاه‌های بسیج، مساجد و چند نقطه شاخص دیگر شهر کرج از جمله ورودی ادارات به عنوان نقطه مبدا برای شروع حرکت اتوبوس‌ها به سمت تهران تعیین شده بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1339435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =