مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل: سردار سلیمانی الگوی جوانان قرار گیرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به شخصیت برجسته سردار قاسم سلیمانی گفت: زندگی این سردار مجاهد و مبارز طریق حق باید الگوی جوانان و آینده‌سازان این مملکت قرار گیرد چرا که هدف دشمن از به شهادت رساندن این شخصیت برجسته معنوی کشور جلوگیری از گسترش فعالیت سردارانی همچون قاسم سلیمانی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده گفت: سردار سپهبد قاسم سلیمانی همواره در از ارادت مخلصانه به مقام عظمی رهبری سخن گفته و خود را سرباز ولایت می‌دانست.

وی اظهار داشت: بعد از رخداد حادثه تلخ تروریستی علیه سردار غیور ایران اسلامی در بغداد جریان‌های عظیم مردمی در نقاط مختلف جهان علیه رژیم شرور آمریکا به راه افتاده است که این نشان از انهداد این نیروی خبیث در منطقه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و معنوی در کشور ایران و تربیت فرزندانی از جنس قاسم سلیمانی همچون تیری در چشمان دشمن و بیگانگان است که در این راستا دشمن از این پس تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا مبادا مسیر سردار سلیمانی‌ها ادامه داشته باشد.

ستوده با اذعان به وقاحت آمریکا در منطقه گفت: اگر امروز ملاحظه کنیم خواهیم دید که این اقدام جاهلانه آمریکا علیه ایران و به هلاکت رساندن سردار ایرانی و سردار عراقی و همچنین چند تن از سربازان خط ولایت، نتیجه‌ای جز افزایش و گسترش روابط صمیمانه و اتحاد بین کشورهای مسلمان جهان نداشت و اکنون این دشمن پست و ذلیل از کرده خود پشیمان است.

وی اظهار کرد: چیزی که باید امروز مدنظر داشته باشیم این است که دشمن همواره در کمین بوده و همچنان نیز در کمین است و باید ما نسل جوان خود را به گونه‌ای تربیت کنیم که هر یک مهدی باکری، هر یک قاسم سلیمانی و هر یک شهید حججی باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را جزو ضروریات دانست و گفت: امیدواریم هرچه در کشور به سمت آینده پیش می‌رویم شاهد گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نه تنها جوانان بلکه تمام اقشار مردم باشیم چرا که این مهم از سرداران تاریخ اسلام برای ما به یادگار مانده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1339723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =