توسعه فردیس نیازمند کار مضاعف مدیریت شهری است

ایرنانوشت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: توسعه و پیشرفت آبادانی و عمرانی فردیس نیازمند کار مضاعف مدیریت شهری است.

علی درویش پور روز چهارشنبه در آیین معارفه دومین شهردار فردیس ، ضمن تسلیت شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و  تجلیل از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حوزه مدیریت شهری برای ما با اهمیت است  چرا که کارکردن در مدیریت شهری بسیار سخت و طاقت فرسا است .

معاون عمرانی استاندار البرز  اظهار داشت: ضریب شهر نشینی در کشور ۷۴درصد و در البرز ۹۲.۴درصد است از این جهت مدیریت شهری برای استانداری البرز از اهمیت ویژه ای برخورد است.

وی با بیان اینکه اقتدار ملی ما با حضور مردم تکمیل می شود ، افزود: برای پایداری باید در مشارکت مردم و حضور همیشگی این اتفاق رقم بخورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: رضایتمندی مردم به واسطه کارهای ما است اگر مدیریت شهری و شهرداران خوب عمل کنند رضایتمندی مردم را به همراه دارد.

فرماندار فردیس نیز از اعضای شورای اسلامی شهر فردیس خواست با همکاری و همدلی  مسایل شهری فردیس را پیگیری کنند تا با عملکرد خود رضایتمندی مردم که خدمت رسانی است را فراهم کنند.

ابوالفضل اینانلو افزود: اگر اختلافی در بین برخی اعضای شورای شهر فردیس وجود دارد را کنار بگذارند زیرا شهر فردیس نیازمند کار مضاعف دارد.

وی اظهار داشت: شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت آسیب های اجتماعی زیادی دارد در کنار دستگاههای اجرایی شهرستان و مدیریت شهری فردیس برای رسیدن به نتیجه مطلوب محقق می شود.

شهردار فردیس نیز گفت: هویت بخشی به این شهر به طور ویژه در دستور کار قرار می گیرد.

 محمدخسروزاده افزود: شهر فردیس نیازمند همدلی و داشتن روحیه انقلابی و جهادی در جهت خدمت گذاری به مردم است.

وی یکی از مهمترین برنامه های خود را انتزاع کامل فردیس از کرج و تهیه و تدوین طرح های جامع و تفضیلی شهر فردیس عنوان کرد و گفت: امید دارم با کمک خدا و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر فردیس و دیگر ارگان های شهرستان فردیس در جهت توسعه این شهر موثر باشم.

در پایان از  ۲ سال خدمات  منوچهر غفاری شهردار پیشین فردیس  و  حدود ۶ ماه سرپرستی شهرداری توسط مسعود نجفی قدردانی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1340345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =