۰ نفر
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
جدایی پدیده عراق از رقیب پرسپولیس

با حضور ستاره اهل کره شمالی در اردوی الدحیل، جدایی پدیده فوتبال عراق از رقیب آسیایی پرسپولیس قطعی شد.

به گزارش ورزش سه، باشگاه الدحیل در ادامه خریدهای پرسر و صدای زمستانی این بار هم در توافقی با باشگاه یوونتوس توانست ستاره جوان و با آتیه از کره شمالی را با قراردادی قرضی تا انتهای فصل به جمع بازیکنانش اضافه کند تا هان کوآنگ 22 ساله سهمیه آسیایی این تیم در لیگ ستارگان و ACL2020 محسوب شود.

با اضافه شدن جوان مستعد از کره شمالی حالا مسئولان باشگاه قطری سخت در تلاش برای فروش پدیده فوتبال عراق هستند، بازیکنی که در تابستان با سرو صدای زیاد و صرف هزینه ای گزاف از الشرطه راهی الدحیل شد با این امید که بتواند جای خالی یوسف العربی را پرکند اما نتوانست.

مهند علی درست برعکس تیم ملی عراق در اولین تجربه لژیونر شدن انتظارات را برآورده نکرد تا روی فاریا برای مدتی طولانی او را روی نیمکت بنشاند و با خرید مانزوکیچ کروات و انتقال کوانگ کره ای عملا نام ستاره عراقی را در فهرست نفرات مازاد قرار دهد. رسانه های دوحه و بغداد از احتمال انتقال میمی به لیگ امارات و باشگاه های العین و شباب الاهلی خبر می دهند اما هنوز خبری به صورت رسمی اعلام نشده است.

با این تفاسیر رقیب قطری پرسپولیسی ها در لیگ قهرمانان پیش رو همچنان کانون اخبار داغ نقل و انتقالاتی خواهد بود چون جدایی ستاره ای همچون مهند علی که برای فوتبالدوستان ایرانی چهره ای نام آشنا است می تواند خبر مهم و کلیدی محسوب شود.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1340646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =