چگونه مربیان داخلی جای برانکو را گرفتند؟/ دایی نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت تیم ملی

دنیای ورزش تورنتو نوشت:باتوجه به صحبت‌های این روزهای مسئولان فدراسیون فوتبال یک گزینه داخلی هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت.

شکایت مربی‌های خارجی و مشکل در انتقال پول مانند آن‌چه برای ویلموتس و استراماچونی رخ داد باعث شد تا پرونده حضور خارجی‌ها در فوتبال ایران بسته شود. در کنار این اتفاقات، صحبت‌های اسلامیان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم مهر تاییدی بر این ادعا شد که گزینه بعدی نیمکت تیم ملی داخلی خواهد بود. 
در طرف دیگر هم تنها گزینه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی خارجی برانکو بود، مربی‌ای که انتخابش فضای دو قطبی را در جامعه فوتبال تشدید می‌کرد. دسته‌ای از بازیکنان ملی‌پوش هم زیاد علاقه‌ای به حضور روی نیمکت تیم ملی نداشتند و به‌دلیل درگیری‌های او با کارلوس کی‌روش نمی‌خواستند او به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود. 
با در نظر گرفتن تمام این شرایط مسئولان فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیدند که گزینه داخلی به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود و در این شرایط برای جلوگیری از اتفاقات رخ داده در زمان حضور مربیان داخلی نظر بیش‌تر اعضای فدراسیون به سمت علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس میل می‌کند و احتمالا این مربی برای بار دوم روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. گزینه‌ای که شاید نسبت به بقیه افراد بار فنی بالایی نداشته باشد، اما حضورش در تیم ملی نظم خاصی به تیم ملی می‌دهد که مربیان داخلی دیگر توانایی برقرار کردن آن را ندارند و بازیکنان هم علاقه زیادی به کار با او دارند.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1340685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =