بازگشت تردد محور کندوان به وضع عادی/ توصیه پلیس راه: شبانه سفر نکنید

فارس نوشت: رئیس پلیس راه مازندران گفت: قرار بود محور کندوان امروز یک‌طرفه شود که باتوجه به کاهش حجم ورودی احتمال لغو این محدودیت وجود دارد.

علیرضا قدمی درباره وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت روان است‌.

وی افزود: درحال حاضر بارشی نداریم ولی براساس پیش‌بینی هواشناسی امشب شاهد بارش برف خواهیم داشت که توصیه پلیس به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان، اضافه کرد: ممنوعیت تردد برای تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح امروز در محور هراز اعمال شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

این مسوول بیان کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون وکامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

قدمی تصریح کرد: قرار بود امروز محور کندوان یک‌طرفه شود که باتوجه به تعداد ورودی‌ها احتمال لغو این محدودیت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به پیش‌بینی بارش برف امشب در محورهای کوهستانی مازندران توصیه ما به رانندگان این است که از سفر شبانه در محورهای استان پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه تجهیز خودروها به ادوات زمستانی در این فصل از سال ضرورت دارد، گفت: رانندگان می‌توانند ازطریق تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1340942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =