اردبیل از ۱۶۷ مسابقه کشوری میزبانی کرده است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری ۱۶۷ مسابقه ورزشی در سطح کشوری در استان اردبیل میزبانی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، محمدرضا برادران عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا بدین لحظه ۱۶۷ میزبانی از مسابقات مختلف کشوری در سطح باشگاهی و لیگ در اردبیل میزبانی شده است.

به گفته وی در این مدت بیش از ۱۵۰ تیم ورزشی از استان اردبیل نیز به مسابقات کشوری اعزام شدند که با کسب عناوین و مدال‌های درخشانی در سطوح مختلف همراه شده تا نوید دهنده روزهای خوبی برای ورزش استان باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر و در مجموع ۳۹۵ هیئت ورزشی در شهرهای استان فعال هستند، یادآور شد: فعال سازی هیئت‌های ورزشی در تمامی شهرهای استان از جمله رویکردهای مهم اداره کل ورزش و جوانان است.

برادران به افتخار آفرینی‌های اخیر ورزشکاران اردبیلی نیز اشاره کرد و ادامه داد: تا بدین جای سال ۵۳ ورزشکار اردبیلی با حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و بین المللی موفق به کسب مدال و قرار گرفتن در بین نفرات برتر رقابت‌ها شدند.

وی بر لزوم توجه به دانش افزایی مربیان و داوران نیز تأکید کرد و یادآور شد: به منظور ارتقای دانش فنی ورزشکاران و مربیان و داوران بیش از ۱۷۵ دوره آموزشی برگزار شده و نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری را در برگزاری چنین کلاس‌هایی شاهد هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1341859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =