محل دیدار ۹۰ و تراکتور در جام حذفی همچنان در هاله‌ای از ابهام / ورزشگاه جدید تایید نشد!

در حالی که کمتر از ۴۸ ساعت به دیدار ۹۰ ارومیه و تراکتور تبریز از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باقی مانده، با این حال ورزشگاه محل برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام است، مدیرعامل باشگاه ۹۰ و دبیر هیات فوتبال برگزاری این بازی را منوط به جلسه امروز شورای تامین استان دانستند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، سه‌شنبه قرار است دو تیم ۹۰ ارومیه و تراکتور تبریز به مصاف هم بروند.

در کمتر از ۴۸ ساعت به زمان آغاز این دیدار، تا این لحظه ورزشگاه محل برگزاری مسابقه مشخص نشده و بنا به اعلام خبرگزاری فارس از تبریز، سهیل مهدی مسوول برگزاری مسابقات فوتبال کشور از هر ۲ ورزشگاه ارومیه بازدید به عمل آورده و نظر نهایی خود را در مورد ورزشگاه میزبان اعلام می‌کند و پیگیری خبرنگاران تبریزی، حکایت از تایید نشدن ورزشگاه ۱۵۰۰۰نفری و تازه افتتاح شده شهیدباکری ارومیه است.

نیرویار دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی در مورد آخرین وضعیت برگزاری این بازی گفت: در جلسه امروز شورای تامین استان ورزشگاه و برگزاری این بازی مشخص خواهدشد.

بهاری مدیرعامل تیم فوتبال ۹۰ نیز گفت: آنطور که مشخص است، سازمان لیگ، ورزشگاه جدید ارومیه را تایید نکرده با این حال، امروز شورای تامین نظر خود را در مورد محل برگزاری این دیدار اعلام خواهدکرد.

با این شرایط اگر ورزشگاه قدیمی تختی ارومیه نیز تایید نشود با توجه به قانون میزبانی شهر یا استان دیگر غیر از آذربایجان‌شرقی، از ورزشگاه‌های شهر سلماس و بوکان و استان‌های زنجان یا اردبیل به عنوان گزینه‌های احتمالی میزبانی می‌توان نام برد.

گفتنی است، ورزشگاه ۱۵۰۰۰نفری شهیدباکری، ۲۳ آبان‌ماه امسال (۹ روز قبل) توسط معاون اول رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان افتتاح شده است و اخبار حاکی از تایید نشدن آن توسط مسئولین فدراسیون فوتبال حکایت دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =