انتقاد چهره نزدیک به عارف از ردصلاحیت‌های شورای نگهبان: بهت آور و بی‌سابقه است /لیست ائتلافی نمی بندیم/برای تهیه لیست نیازمند تکمیل اطلاعات هستیم

رئیس ستاد انتخابات مرکزی شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان تاکید کرد: برای انطباق نتایج بررسی و رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب با  راهبرد تعیین شده مصوب شعسا، نیازمند تکمیل اطلاعات و تحلیل دقیق آن هستیم.

به گزارش خبرآنلاین، سیدحسن رسولی در دومین جلسه ستاد انتخابات مرکزی شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان که با حضور دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب برگزار شد، در بررسی و تحلیل نامزدهای رد یا تایید صلاحیت شده اصلاح طلب حوزه انتخابیه سراسر کشور از سوی هیات نظارت هر استان، گفت: اطلاعات اولیه دریافتی از گستره کمی و کیفی رد صلاحیت کاندیداها بی‌سابقه و بهت‌آور است. امیدوارم در مراحل بعدی رسیدگی با تجدیدنظر جدی شورای نگهبان امکان رقابتی شدن فضای انتخابات و بستن لیست برایمان فراهم شود.

وی ادامه داد:‌ با اعلام نتایج رسیدگی و بررسی صلاحیت‌ نامزدهای اصلاح‌طلب، به این نتیجه رسیدیم برای انطباق نتایج بررسی و رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب ٢٠٧حوزه انتخابیه کشور با  راهبرد تعیین شده مصوب شعسا، نیازمند تکمیل اطلاعات و تحلیل دقیق آن هستیم. 

رئیس ستاد انتخابات مرکزی شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان با تاکید بر اینکه راهبرد ما در انتخابات پیش‌رو با دوره گذشته انتخابات مجلس تفاوت دارد، اظهار داشت: بر اساس راهبرد تعیین شده در انتخابات مجلس، لیست اصلاح‌طلبان به صورت اتئلافی بسته نخواهد شد.

رسولی همچنین درباره طرح سرا نیز تصریح کرد:‌ تاکید شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان اجرای طرح سرا در انتخابات است و با توجه به اینکه مشکل حقوقی و فنی این طرح در حال برطرف شدن است در چند روز آینده نسبت به اجرایی شدن آن به تصمیم‌گیری نهایی خواهیم رسید.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1341953

برچسب‌ها