۶۵ درصد از بودجه عمرانی شهرداری تبریز تحقق یافت

ایرنا نوشت: رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شورای تبریز گفت: ۶۵ درصد از سهم ۹ ماهه بودجه عمرانی شهرداری تبریز در سال‌جاری محقق شده است.

علی آجودان‌ زاده، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه عملکرد عمرانی شهرداری نسبت به کل بودجه ۴۷ درصد است، افزود: بودجه عمرانی امسال شهرداری یک هزار و ۵۱۷ میلیارد تومان مصوب شده بود که از این میزان یک هزار و ۱۳۷ میلیارد تومان سهم ۹ ماه بود که ۷۳۴ میلیارد تومان از آن تحقق یافته است.

وی با اشاره به افتتاح ۲۰ پروژه شهری در ۹ ماه سال جاری، اظهار داشت: تعداد ۴۶ پروژه عمران شهری نیز در حال تکمیل است که تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شورای تبریز گفت: طبق بررسی‌های انجام شده و پیشرفت پروژه ها، پروژه های نیمه تمام نیز دارای بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

آجودان زاده، ادامه داد: در کمیسیون تحقیق و نظارت پروژه ها از مناطق، شرکت‌ها،  سازمان‌ها و عوامل اجرایی از لحاظ میزان پیشرفت،  بودجه اختصاص یافته و دلایل عدم پیشرفت آن پیگیری می شود.

وی یادآوری کرد: در صحن شورا ۱۳۸ میلیارد تومان برای قطار شهری بودجه مصوب شد و براساس تبصره شهرداری در صورت نیاز با اجازه شورا برای قطار شهری به طور مازاد نیز هزینه خواهد کرد و تاکنون ۲۶۳ میلیارد تومان یعنی ۲ برابر مبلغ مصوب برای پروژه قطار شهری هزینه شده است.

کلانشهر تبریز با حدود ۱.۸ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1342298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =