دامنه و CDN رایگان در جشنواره زمستانی پارس پک

هاست، سرور، دامنه، SSL، CDN و … از جمله انواع سرویس‌های مورد نیاز هر کسب‌وکار حوزه تجارت الکترونیک است. در دنیا و ایران سرویس‌دهنده‌های مختلفی به ارائه خدمت در این حوزه می‌پردازند که در این بین پارس پک به عنوان اولین ارائه‌دهنده سرویس‌های رایانش ابری در ایران .یکی از آن‌ها است

در جشنوراه زمستانی پکیج‌های پُرتخفیف پارس پک، تخفیف‌های متنوعی بر روی انواع سرویس‌های هاست، سرور، دامنه، SSL و CDN برای کسب‌وکارهای مختلف در نظر گرفته شده است که در ادامه به معرفی پکیج‌ها پرداخته می‌شود.

پکیج نوپا

این پکیج مناسب کسب‌وکارهای کوچک است که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده‌اند. در این پکیج فقط با پرداخت ۸,۷۵۰ تومان به جای ۲۴,۵۰۰ تومان می‌توان از خدمات ثبت دامنه یک ساله با ۱۰۰ درصد تخفیف، هاست یک ماهه با ۵۰ درصد تخفیف و SSL و CDN رایگان استفاده کرد.

پکیج ویژه

پکیج ویژه مناسب کسب‌وکارهایی است که برنامه‌ریزی آینده‌نگرانه‌تری دارند. در این پکیج یک ساله، علاوه بر دامنه با ۱۰۰ درصد تخفیف و CDN رایگان، SSL‌های Domain Validation با ۵۰ درصد تخفیف در کنار هاست یک ساله با ۷۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود. این پکیج با ۲۲۰ درصد تخفیف فقط با پرداخت ۱۳۳,۰۰۰ تومان به جای ۳۵۷,۰۰۰ تومان قابل خرید است. جهت سفارش این پکیج می‌توانید این لینک را کلیک کنید.

پکیج استاندارد

کسب‌وکارهایی که مدت زمان بیشتری از فعالیت‌شون گذشته است، می‌توانند این پکیج رو انتخاب کنند. این پکیج هم مانند پکیج نوپا دارای دامنه یک ساله با ۱۰۰ درصد تخفیف و SSL و CDN رایگان است. در کنار آن‌ها ۳۰ درصد روی خدمت سرور ابری یک ماهه با مشخصاتی همچون فضای ذخیره‌سازی ۵۰ گیگابایت SSD، رَم با ظرفیت ۴ گیگابایت و دو هسته CPU قابل سفارش است.

پکیج پیشرفته

در پکیج یک ساله پیشرفته، سرور ابری در کنار SSL از نوع Domain Validation، دامنه و CDN در نظر گرفته شده است. پکیج پیشرفته با ۲۰۰ درصد تخفیف مناسب کسب‌وکارهایی در حال رشدی است که برنامه‌ریزی بلندمدت دارند. در این پکیج دامنه با ۱۰۰ درصد تخفیف، سرور ابری با ۳۰ درصد تخفیف و SSL با ۷۰ درصد تخفیف در کنار CDN رایگان عرضه می‌شود. با مبلغ ۱,۶۲۴,۵۶۰ تومان به جای ۲,۴۰۷,۸۰۰ تومان می‌توانید این پکیج را تهیه کنید.

پکیج حرفه‌ای

در نهایت در پکیج حرفه‌ای، امکان سفارش سرور هایبرید با مشخصات فضای ذخیره‌سازی ۲۰۰ گیگابایت SSD، حافظه Ram ۸ گیگابایت و هشت هسته CPU با تخفیف ۲۰ درصد در کنار ثبت دامنه با تخفیف ۱۰۰ درصد و SSL از نوع  Domain Validationبا تخفیف ۷۰ درصد در کنار CDN رایگان برای کسب‌وکارها متقاضی فراهم است. این پکیج با حدود ۱ میلیون تومان تخفیف با مبلغ ۳,۳۹۲,۴۰۰ تومان به جای ۴,۳۳۵,۰۰۰ تومان عرضه می‌شود. جهت سفارش این پکیج این لینک را کلیک کنید.

جشنواره پکیج‌های پُر تخفیف پارس پک فقط تا پایان دی ماه است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید پکیج‌ها به سایت پارس پک به نشانی parspack.com مراجعه کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1342479