دومین کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی در اراک برگزار می شود

دومین کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی به منظور آشنایی با اصول بازاریابی نوین و بررسی چالش های کارآفرینی، توسط موسسه آموزشی مدیر فردا در اراک برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین مرکزی؛ دبیر اجرایی دومین کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به موضوع فوق بیان کرد : این کنفرانس سوم بهمن ماه سال جاری با حضور جمعی از فعالین عرصه کارآفرینی و مدیریت کسب و کار که شامل صنعتگران، اصناف، دانشجویان و... می باشد در سالن ستارگان اراک برگزار می شود.

متین میلانی برگزاری پنل های آموزشی با موضوع ارائه راهکارهای بازاریابی نوین (دیجیتال مارکتینگ) را از دیگر بخش های این کنفرانس عنوان کرد و افزود : با وجود اینکه استان مرکزی به عنوان قطب چهارم صنعت کشور از ظرفیت های بسیاری در حوزه تولید و ایجاد اشتغال برخوردار است و در زمینه کارآفرینی نیز افراد موفقی مشغول به فعالیت هستند، اما در خصوص بازاریابی و فروش محصولات تولیدی با مشکلاتی مواجه هستند.  

مدیر موسسه آموزشی مدیر فردا کمک به رفع مشکلات و آموزش شیوه های نوین بازاریابی و فروش را از اصلی ترین اهداف برگزاری این کنفرانس که سال گذشته با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بوده، برشمرد و تاکید کرد : ایجاد ارتباط موثر و مستمر بین صنعت و دانشگاه، همواره با چالش هایی روبه رو بوده و هست که یکی از اهداف ما از برگزاری این کنفرانس و برنامه های مشابه، کمک به رفع مشکلات و شکافی است که بین این دو بخش وجود دارد.

وی نقش آموزش در رفع مشکلات ارتباط بین صنعت و دانشگاه را مهم دانست و تصریح کرد : اگر بین دیدگاه های تجربی و نگاه علمی و آکادمیک به مباحث حوزه کارآفرینی که به ویژه رشد ایجاد استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان را طی سالهای اخیر در پی داشته، ارتباط مناسب و موثرتری برقرار شود، قطعا شاهد موفقیت های بیشتری در این عرصه خواهیم بود.

میلانی با اشاره به دوره آموزشی بلندمدت ۵۰۰ ساعته مدیریت ارشد کسب و کار MBA (معادل کارشناسی ارشد) اشاره نمود که سال گذشته برای نخستین بار در کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی رونمایی شد و با اعطای گواهینامه معتبر از سازمان فنی و حرفه ای همراه میباشد، ادامه داد : برگزاری دوره های کاربردی در حوزه مدیریت و بازاریابی و ارائه خدمات آموزشی و تخصصی از اهداف ایجاد و فعالیت موسسه آموزشی مدیر فردا می باشد که از سال ۹۶ تا کنون در زمینه آموزش و مشاوره ی تخصصی کسب و کار مشغول به کار است.  

دبیر اجرایی دومین کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی در بخش پایانی صحبت های خود ضمن تقدیر از همکاری و حمایت دستگاه های اجرایی چون شرکت شهرکهای صنعتی، سازمان صمت و سازمان فنی و حرفه ای استان، انجمن تحقیق و توسعه صنایع جهت برگزاری این کنفرانس، به حضور و سخنرانی چند تن از کارآفرینان برتر و افراد موفق در زمینه  استارت آپ و بازاریابی نوین (دیجیتال مارکتینگ) اشاره و تاکید کرد : بیان راهکارها برای موفقیت در این زمینه و رفع چالشها و مشکلات پیش رو هدف اصلی دعوت از این افراد برای حضور در کنفرانس می باشد؛ همچنین به تعدادی از اعضای فعال و برتر انجمن های حوزه کارآفرینی و مدیریت کسب و کار در استان و کارآفرینان موفق نیز لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1342561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =