واکنش عضو حزب موتلفه به ردصلاحیت‌های شورای نگهبان: هیچ فردی بدون استناد رد نشده/ بادامچیان: مردم در انتخابات به‌ جناح بندی‌های سیاسی اعتنا نمی‌کنند

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: عضو حزب موتلفه‌ای که رد صلاحیت شده باشد نداشتیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: قالیباف یک سال پیش تبرئه شده است.

حمیدرضا ترقی افزود: هیچ فردی بدون استناد رد نشده است حتی تعداد بسیاری از داوطلبان از سوی هیئت اجرایی وزارت کشور رد شدند و همه این رد صلاحیت‌ها مستند بوده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه افزود: تأکید رهبری در بیانیه گام دوم و هم در صحبت‌هایشان این است که باید به سمت تشکیل یک دولت جوان کارآمد و انقلابی برویم. یعنی باید اداره کشور دست نیروهایی با تفکر جهادی و انقلابی داده شود که بتوانند،عقب‌ماندگی‌های کشور را برطرف کنند.

وی در پایان گفت: مردم الان به تحرک بیشتر نیاز دارند.

بادامچیان: مردم در انتخابات مجلس به‌ جناح بندی‌های سیاسی اعتنا نمی‌کنند

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: قطعا اگر خواسته عمومی برآورده شود؛ مردم هم در ادوار مختلف انتخابات‌ شرکت خواهند کرد.

به نوشته خانه ملت، بادامچیان افزود: همگان شاهد بودند که در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی جمعیت میلیونی حضور داشتند و دلیل هم این بود که مطالبه مردم در زمینه‌ها نظامی، دفاعی و ... عملیاتی می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: اگر در مجلس احزاب و گروه‌ها یک فهرست قوی از نمایندگان پاک، مسلط، قوی، انقلابی و کارآمد به دور از افراد افراط‌گرا و باندباز معرفی کنند و مردم احساس امید داشته باشند که این افراد در صورت ورود به مجلس مشکلات آنها را حل خواهند کرد، بدون شک پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و به این فهرست رای خواهند داد.

وی افزود: مردم به دنبال انتخاب افرادی هستند که اگر کرسی‌های مجلس را تصاحب کنند به فکر حل مشکلات و پر کردن جیب مردم خواهند بود نه اینکه در فکر پیشبرد اهداف خود باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: مردم در این از دوره انتخابات مجلس به جناح بندی‌های سیاسی اعتنایی نمی‌کنند و البته دیگر گوش شنوایی هم نسبت به حرف دیگران برای اینکه به چه کسی رای بدهند، نخواهند داشت.

۲۱۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1342700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =