هایپراستار یازدهمین سالگرد افتتاح خود را با اهدای صدها هدیه و تخفیف ویژه جشن می‌گیرد!

.

هایپراستار یازدهمین سال فعالیت خود، در ایران را جشن می‌گیرد. به همین مناسبت کمپینی با جوایز متنوع ارزنده برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در این کمپین طی 28 روز 11 دستگاه خودرو پژو 206، 840 کارت هدیه 500 هزار تومانی و بی‌نهایت کد تخفیف از کسب‌وکارهای آنلاین به مشتریان هایپراستار اهدا خواهد شد.

از 24 دی تا 21 بهمن 1398، با مراجعه به فروشگاه‌های هایپراستار، علاوه بر بهره‌مندی از فروش ویژه انواع گروه‌های کالایی (در دو هفته اول 25% تخفیف)، با خرید هر 70 هزار تومان یک کد حضور در قرعه‌کشی بزرگ را دریافت کنید. برای شرکت در قرعه‌کشی، مشتریان باید به این آدرس مراجعه و کدهای قرعه‌کشی را که هنگام پرداخت از هایپراستار دریافت کرده‌اند، در سایت ثبت کنند.

علاوه بر 11 دستگاه پژو 206 و 840 کارت هدیه 500 هزار تومانی که به قید قرعه به مشتریان هایپراستار تعلق می‌گیرد، یک گردونه شانس در وب‌سایت هایپراستار قرار داده شده است که هر شخص یک بار در شبانه‌روز می‌تواند آن را بچرخاند و در این کمپین هیجان‌انگیز، کد تخفیف دریافت کند.

حضور 11 ساله هایپراستار در ایران

هایپراستار یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فعالیت خود را در سال 1388 با هدف ارائه بیشترین تنوع کالاهای باکیفیت با کمترین قیمت در ایران آغاز کرد. امروز در آستانه یازدهمین سالگرد افتتاح فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار، روابط عمومی این شرکت از تلاش و زحمات همکاران و همچنین همراهی مشتریان خود که در جهت پیشبرد اهداف این شرکت همیشه همراه بوده‌اند، قدردانی و تشکر کرد. هایپراستار در طول سالیان حضور در ایران با انگیزه و تلاش توانسته تعداد شعب خود را سال به سال افزایش دهد، درحال‌حاضر این شرکت دارای 19 شعبه در سراسر ایران است. هایپراستار در استان‌های تهران، البرز، فارس، اصفهان، یزد و قم حضور دارد و در حال خدمت رسانی به مردم عزیز ایران است. هدف بزرگ هایپراستار حضور در تمام استان‌ها و شهرهای ایران است تا تمام مردم ایران را قادر سازد خریدی به‌صرفه و باکیفیت را در فروشگاه‌های هایپراستار تجربه کنند. هایپراستار امیدوار است که با تلاش و تکیه بر برنامه‌ریزی دقیق بتواند به زودی به این هدف مهم دست یابد.

قانون تضمین ارزانترین قیمت

مجموعه هایپراستار همان‌طور که از روز اول حضور در ایران اعلام کرده است مانند قبل با اطمینان به کیفیت، قانون "تضمین ارزانترین قیمت" را در فروشگاه‌های خود اجرا می‌نماید. با این قانون اگر مشتری در فروشگاه دیگری کالاهای تند مصرفی را ارزانتر از هایپراستار خریداری کرد، می‌تواند با مراجعه به فروشگاه‌های هایپراستار تا ده برابر اختلاف قیمت را به صورت نقدی دریافت نماید.

افزایش سرمایه‌گذاری هایپراستار

هدف دیگر هایپراستار کسب رضایت حداکثری مراجعه‌کنندگان به این فروشگاه بزرگ است. ارائه محصولات متنوع، با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از معتبرترین برندها، همراه با تخفیفات روزانه، هایپراستار را به این هدف نزدیکتر کرده است و مشتاق‌تر از قبل در پی کسب رضایت مشتریان است. هایپراستار مفتخر است که فعالیت‌های خود را بر پایه کسب اعتماد مشتریان و تامین‌کنندگان قدرتمند از قبل ادامه دهد. هایپراستار با ایجاد تحولی در بازار فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بیش از 1000 فرصت شغلی در ایران ایجاد کرده است و تلاش می‌کند با حضور پررنگ‌تر از قبل بتواند این مسیر را ادامه دهد.

تعداد مشتری‌های هایپراستار به 15 برابر رسیده

به گزارش روابط عمومی هایپراستار، این مجموعه قدردان و سپاسگزار مردم ایران است که هر روز بیش از پیش به نام این شرکت اعتماد کرده و اقلام سبد کالای خانواده خود را از اجناس متنوع این فروشگاه زنجیره‌ای انتخاب می‌کنند. همچنین روابط عمومی هایپراستار اعلام کرده است تعداد افرادی که نام هایپراستار و خدمات این شرکت اعتماد کرده‌اند روز به روز درحال رشد است و در مقایسه با سال اول تاسیس، تعداد مشتریان هایپراستار 15 برابر شده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344348