دلیل اصلی ناراحتی رادو و بشار از پرسپولیس

خبرورزشی نوشت: پرسپولیسی‌ها به دنبال آن هستند تا با خرید زمان، مشکل را حل کنند، ولی صبر رادوشوویچ و بشار هم حدی دارد.

دو بازیکن خارجی پرسپولیس نه تنها در این فصل بلکه از فصل قبل طلبکار هستند. البته قرارداد بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ با باشگاه پرسپولیس نسبت به باقی بازیکنان متفاوت است زیرا این دو بازیکن بر مبنای دلار با سرخپوشان پایتخت عقد قرارداد کرده‌اند. از این رو هر روز امکان افزایش این رقم وجود دارد. به معنای دیگر، اگر در زمان مذاکره بر مبنای دلار رقم قراردادشان حدود یک میلیارد تومان بسته شده بود امروز و با توجه به حجم گسترده افزایش قیمت ارز در بازار ایران، این قرارداد تا سه و نیم یا چهار میلیارد تومان افزایش یافته است.
به همین خاطر باشگاه برای پرداخت فوری مطالب بازیکنان خارجی به مشکل برخورده است، اما این تنها مشکل سرخپوشان نیست. تحریم‌های بانکی علیه ایران حتی این اجازه را به باشگاه پرسپولیس و مسئولان نمی‌دهد که زمانی برای پرداخت دلار به حساب خارجی‌ها پیدا کنند. برای این کار یا باید به صورت نقدی به بشار رسن و رادوشوویچ پول بدهند که در این صورت امکان خارج کردن کل پول از ایران (بیش از یک مبلغ خاص و تعیین شده) وجود ندارد، یا در حساب این دو بازیکن خارج از کشور پول واریز شود که البته این هم راهکارهای قانونی زیادی ندارد و ماجرا به همان تحریم‌های بانکی برمی‌گردد. به همین علت باشگاه از دو یار خارجی خود خواسته باز هم زمان بدهند.
پرسپولیسی‌ها به دنبال آن هستند تا با خرید زمان، مشکل را حل کنند ولی صبر رادوشوویچ و بشار هم حدی دارد. آن‌ها در مذاکرات با مدیران باشگاه، بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند که دیگر نمی‌توانند بیشتر از این به پرسپولیس وقت بدهند زیرا خودشان صاحب خانواده هستند و به پول این قرارداد احتیاج دارند؛ به خصوص بشار که در کنار پرسپولیس، چهار یا پنج پیشنهاد عالی در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دستش رسید ولی ترجیح داد در جمع سرخپوشان باقی بماند.
جالب اینکه شنیدیم این دو بازیکن خارجی از مدیران باشگاه بسیار عصبانی و ناراحت هستند زیرا تصور می‌کنند محمدحسن انصاری‌فرد پولی که قرار بود به آن‌ها بابت طلب‌شان بدهد، صرف جذب اوساگونا و آنتونی استوکس دو مهاجم خارجی کرده است!
انصاری‌فرد، اما سکوت اختیار کرده و فقط به آن‌ها می‌گوید کمی زمان بدهید تا مشکل را حل کنیم ولی دو بازیکن خارجی برای یکی از مدیران باشگاه پیام فرستاده‌اند که این پول قرار بوده به حساب‌شان واریز شود، ولی به یکباره وارد حساب سایر بازیکنان می‌شود؛ به خصوص کسانی که به تازگی قرار است به پرسپولیس بپیوندند. در این شرایط، دیگر زمانی برای صحبت نمی‌ماند و آن‌ها منتظرند هرچه زودتر، تکلیف‌شان از لحاظ مالی مشخص شود.
یکی از نزدیکان باشگاه در خصوص موضوع اختلاف بین پرسپولیس و بازیکنان خارجی خود، گفت: «ما فقط طبق قراردادی که داریم مشغول مذاکره هستیم. تا به حال هم صبر زیادی از سوی بوژیدار رادوشوویچ و بشار رسن دیدیم. آن‌ها به پرسپولیس علاقه دارند و نمی‌خواهند شانس بازی در این تیم را از دست بدهند. از این رو به ما فرصت دادند تا بتوانیم مشکلات را خیلی زود حل کنیم. حالا باید ببینیم چه زمانی پول به دست باشگاه می‌رسد. در هر حال به محض اینکه حساب ما شارژ شد، به بشار و رادوشوویچ پول می‌دهیم، اما هواداران باید بدانند هیچ اختلافی هم در بین ما نیست.»
از طرف دیگر گفته می‌شود باشگاه برای جذب اوساگونا ۱۵۰ هزار دلار و برای جذب استوکس ۲۳۰ هزار دلار هزینه کرده است. گویا قرارداد هر دو بازیکن نیز به شکلی بسته شده که در پایان فصل بتوانند برای توافق بر سر تمدید یا جدایی مذاکرات بیشتری انجام بدهند. اگر تصور بشار و رادو در مورد خرج مبلغی که قرار بود به حساب آن‌ها واریز شود و سر از حساب بازیکنان خارجی جدید در آورده، صحت داشته باشد، آن وقت باید منتظر مصاحبه‌های تندتری از سوی این دو بازیکن باشیم. در غیر این صورت، باشگاه برای پرداخت پول به ۴ بازیکن خارجی، کار بسیار سختی در پیش دارد و انصاری‌فرد به غیر از تهیه دلار، باید فکری هم به حال مدل پرداخت آن به حساب بازیکنان خارجی با وجود این همه تحریم بانکی کند.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =