دلیل اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال

تسنیم نوشت: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه از اعمال محدودیت ترافیکی در قطعه یک آزادراه تهران-شمال پس از افتتاح رسمی خبر داد. به گفته خادمی، وزارت راه به دنبال کاهش نرخ پیشنهادی عوارض این قطعه است.

خیرالله خادمی در جمع خبرنگاران بابیان این‌که زمان دقیق افتتاح قطعه یک آزادراه که در ماه جاری است، تعیین می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم قبل از بهره‌برداری رسمی بتوانیم چند روزی به‌صورت آزمایشی با تعدادی خودرو محدود از این قطعه تردد داشته باشیم.

وی ادامه داد: این کار برای آن صورت می‌گیرد تا احتمالاً اگر کم و کسر و نقصی وجود دارد بتوانیم آنها را برطرف کنیم.وی بیان  کرد:برای تردد در حالت عادی هیچ مشکلی در قطعه یک آزادراه نخواهیم داشت، زمانی که که پیک ترافیک است محدود ترافیکی به‌واسطه این‌که در شهرستانک به جاده کنونی چالوس متصل می‌شویم، ممکن است ترافیک در این منطقه به‌اصطلاح پس بزند محدودیت ترافیکی خاصی را اعمال کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:با توجه به این مسئله درباره نحوه عبور از قطعه یک آزادراه تهران-شمال تصمیم‌گیری می‌شود. ابعاد و نوع کار صورت گرفته در آزادراه مشکلی برای تردد ایجاد نمی‌کند. چون ابتدا قطعه یک به از آزادراه همت آغاز می‌شود، ممکن است محدودیت ترافیکی باشد که باید با پلیس سازمان راهداری و سایر ارگان‌های ذی‌ربط برای نحوه عبور وسایل نقلیه مشورت کنیم.

خادمی اظهار کرد:‌ در طول روز، تردد وسایل نقلیه از قطعه یک برقرار است. اما ممکن است در برخی مواقع محدودیت ترافیکی در ساعت خاصی اعمال کنیم.وی در پاسخ به پرسشی در خصوص میزان عوارض عبور از قطعه یک آزادراه تهران-شمال، گفت:‌ در کمیته مربوطه پیشنهادهایی برای نرخ عوارض ارائه‌شده و در هیئت دولت نیز این پیشنهاد در حال بررسی است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل افزود: با کمکی که انجام می‌شود بتوانند کاهشی نسبت به برآوردی که در سایر آزادراه‌ها انجام‌شده، صورت بگیرد.خادمی از اعلام رقم پیشنهادی برای عوارض آزادراه تهران-شمال طفره رفت و تصریح کرد:‌ عوارض این قطعه آزادراه به‌صورت الکترونیکی دریافت می‌شود و هیچ‌گونه توقفی در این محور نداریم.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =