تلاش‌های پشت پرده برای جلوگیری از معرفی دایی

خبرورزشی نوشت: این بار هم فدراسیون در خصوص معرفی سرمربی تیم ملی به موش و گربه‌بازی ادامه می‌دهد.

فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید دوباره موش و گربه‌بازی می‌کند. البته طبیعی است آن‌ها بخواهند به دور از فضای رسانه انتخاب خود را انجام دهند ولی مکانیزم کار آن‌ها مثل قدیم است و شبیه خارجی‌ها نیست. مثلاً تیم ملی کلمبیا که می‌خواست مربی انتخاب کند تا چند ماه چند گزینه را بررسی می‌کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور رسماً می‌گفتند چه کسانی گزینه هستند. همین اعلام خبر باعث می‌شد تا آن‌ها واکنش‌ها و بازخوردها را بگیرند. در ایران، اما همه نامحرم هستند. در ماجرای انتخاب ویلموتس، تاج و ساکت طوری رفتار می‌کردند که انگار هیچ‌کس در کشور نباید بفهمد با چه کسی مذاکره کرده‌اند. شاید هم تصور می‌کردند کسی بخواهد این مربی را بدزدد! در نهایت هم تمام مردم دیدند چه بلایی سر تیم ملی آمد. این بار هم فدراسیون به موش و گربه‌بازی ادامه می‌دهد. در یکی دو روز گذشته دایی به تیم ملی نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسید ولی عصر دیروز مطلع شدیم یکی، دو مسئول فدراسیون سفری پنهانی به خارج از کشور داشتند و با یکی، دو گزینه خارجی مذاکره کردند. اینکه آن مربیان چه کسانی بودند، خدا داند. دیشب هم یکی از مسئولان فدراسیون به خبرورزشی گفت: «واقعاً تصمیمی نگرفته‌ایم و هنوز نیاز به زمان داریم.»

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    1 0
    کسی کاره ای نیست که همه کارها از مجرایی خاصی باید عبور کند حتی تعیین مربی تیم ملی فوتبال
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    1 0
    از دایی میترسن چون رودربایستی نداره وخوششون نمیاد.
  • مهدی IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    1 0
    دلالها و مافیاهای فوتبال ایران به خوبی میدانند در صورت حضور اقای دایی در تیم ملی قطعا دمشون قیچی خواهد شد از اینرو خیلی تلاش میکنن که مانع این کار بشن . هرچند که اقای دایی بیشتر از تیم ملی در عرصه های جهانی وزن داره و می تواند اعتبار فوتبال ایران رو که بواسطه مدیریتهای غلط این نامدیران در شرایط کنونی گریبانگیر ایران شده رو دوباره برگردونه . امیدواریم اقای دایی که نماد شهامت ،شجاعت ،غیرت ،شرف هستن سرمربی عزیز تیم ملی ایران باشند.
  • NL ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    0 0
    شما شک نداشته باشید که سرمربی تیم ملی یک خارجی است . آقای داراگان اسکوچیچ . این مدت موش و گربه بازی هم به علت مخالفت باشگاهش با جدایی وی بوده است .
  • NL ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    0 0
    با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال متصل بود به فبفا و فیفا نهاد مستقلی است , و در هشت سال صدارت کئروش بزرگ بر فوتبال ما , وزارت ورزش ریالی به فوتبال ما کمک نکرده بود و نمی کند و مطمئناً نخواهد کرد , تاج و کفاشیان بی تعصب و بی کفایت چرا به وزارت ورزش باجدادند و اصولاً از چه چیزی می ترسیدند که کئروش و فوتبال ملی ما را قربانی میز و صندلی خودشان نمودند .
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    0 0
    دایی رو مربی نمیکنن.چون چن تا ایراد از باشگاهای دولتی گرفته و اومده از حق دفاع کنه.محاله ک اونو بذارن سر مربی.واقعا حیف میشه ک ما ی سال بدون بحث و دغدغه بریم جام جهانی.