سایت گل: مردان مورینیو در سانتیاگو برنابئو با اقتدار شاگردان پلگرینی ، سرمربی فصل رئال را له کردند.

هت‌تریک کریستیانو رونالدو به رئال مادرید کمک کرد پیروزی قاطعانه‌ای مقابل مالاگا در برنابئو به دست بیاورد و همچنان به تعقیب بارسلونا ادامه دهد.

مادرید در دقیقه 27 به گل رسید. ژابی آلونسو ضربه ایستگاهی فوق‌العاده‌ای زد و کریم بنزما با اشتباه مانو تورس که آفساید را پر کرده بود، سرضرب آن را وارد دروازه کرد.

کمی بعد ضربه ایستگاهی مسعود اوزیل به تیر دروازه برخورد کرد. بنزما آن را به گل تبدیل کرد ولی در موقعیت آفساید قرار داشت.

گل دوم با پاس مارسلو به آنخل دی‌ماریا و ضربه دقیق این بازیکن آرژانتینی زده شد.

ولینگتون سپس دروازه رئال را روی ضربه ایستگاهی هم‌تیمی‌اش گشود ولی داور به دلیل آفساید بودن او یا زدن توپ با دست گل را مردود اعلام کرد.

در دقیقه 45 بود که بازی دیگر از رقابت دو تیم خارج شد و سرنوشت آن مشخص شد. مارسلو از زاویه‌ای بسته روی پاس چیپ عالی دی‌ماریا گل زد تا تیمش سه بر صفر پیش بیفتد.

شماره 7 مشهور رئال مادرید نیمه دوم را به نام خود کرد. او در دقیقه 51 روی حرکت خوب اوزیل صاحب توپ شد و پس از زدن سر توپ، توپ را وارد دروازه ویلی کابایرو کرد که داشت از دروازه به سمت توپ می‌آمد.

گل پنجم را بنزما در دقیقه 62 زد. این بار او با ضربه سر سانتر مارسلو را وارد دروازه کرد.

مانولو در دقیقه 68 با خطای هند در محوطه جریمه خودی کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد و این بر مصائب مالاگا افزود. رونالدو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را به زیبایی به گوشه بالای دروازه زد و گل ششم را به ثمر رساند.

رونالدو گل بیست و هفتم این فصل خود را در دقیقه 77 به ثمر رساند. سرخیو کانالس سانتری زمینی انجام داد که رونالدو در تیر نزدیک‌تر آن را به گل سوم خود تبدیل کرد. رونالدو سپس میدان را ترک کرد؛ ظاهرا به این دلیل که مصدوم شده بود و ژوزه مورینیو هم هر سه تعویض خود را انجام داده بود. مالاگا هم در آن لحظات با مصدومیت کالا 9نفره شده بود.

مادرید با این برد فاصله را در صدر جدول به 7 امتیاز کاهش داد. مردان مانوئل پلگرینی هم با 23 امتیاز در رده ماقبل آخر جدول هستند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
    0 0
    این است تفاوت بازیکنان رئال و مالاگا!
  • بدون نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
    0 0
    رئال مادرید فوق العاده است... همراه با مورینیو عزیزم
  • ماردین IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
    0 0
    کاش یکی از این 8تا گلو میتونستید به بارسا بزنید