واکنش باشگاه پرسپولیس به پیشنهاد خارجی بیرانوند؛ همه منتظر تصمیم او هستیم

سایت پرسپولیس نوشت: مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند ۲ پیشنهاد جدی دارد که یکی از تیم‌ های خواهان رسما به باشگاه ایمیل زده و اگر تصمیم به جدایی بگیرد کاری از دست باشگاه ساخته نیست.

حسین قدوسی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: علیرضا بیرانوند، گلر ممتازی است و طبیعی است که همیشه پیشنهاد داشته باشد. او هر چند سکوت کرده اما می‌دانم که برخی مسائل او را آزار داد و منجر به این شد که تصمیماتی بگیرد. این دروازه بان طی ماه‌های گذشته به چند ایجنت وکالت داده تا اجازه داشته باشند با برخی باشگاه‌های خارجی مذاکراتی انجام دهند. 

از دیروز عصر این موضوع با باشگاه درمیان گذاشته شد که بیرانوند پیشنهاد دارد و آقای سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند هم با آقای انصاری فرد صحبت هایی داشتند. مدیریت باشگاه تاکید داشت که علی رغم مشکلات عدیده مالی به هیچ عنوان مبلغ ۷۰۰ هزاردلاری رضایتنامه این دروازه بان برای مان اهمیتی ندارد و ان‌شاالله مشکلات را یک به یک حل می‌کنیم.

قدوسی در ادامه مطرح کرد: بعد از تماس وکیل بیرانوند با انصاری فرد دیگر بحثی مطرح نشد تا اینکه وکیل بیرانوند شب گذشته با من تماس گرفت و مسئله لژیونر شدن این دروازه بان را جدی دانست. دیشب صحبت‌های طولانی را با آقای سلیمانی داشتم تا اینکه نیمه‌های شب، پیشنهاد کتبی یک باشگاه بلژیکی از طریق ایمیل به باشگاه پرسپولیس رسید.

وی افزود: این باشگاه بلژیکی اعلام کرده که مبلغ ۷۰۰ هزاردلاری رضایتنامه بیرانوند طبق بند موجود را پرداخت می‌کند. همچنین در پی صحبت‌هایی که امروز با وکیل بیرانوند داشتم مشخص شد که این بازیکن، پیشنهاد جدی دیگری هم دارد؛ این دو تیم  حاضر هستند بند فسخ قرارداد او با پرسپولیس را فعال نمایند و ۷۰۰ هزاردلار را به باشگاه پرداخت کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: همه چیز بستگی به تصمیم نهایی علیرضا بیرانوند دارد. پیشنهادات مالی سنگینی به او رسیده؛ پیشنهاداتی که شامل پرداخت ۷۰۰ هزار دلار بند جدایی او به باشگاه پرسپولیس و همچنین پرداخت مبلغ قابل توجهی به خود این دروازه بان می‌شود. درباره میزان پرداختی این دو تیم به بیرانوند مبالغی شنیده‌ام ولی این مسئله شخصی و مربوط به خود بیرانوند است که به آن ورود نمی‌کنیم اما فقط می گویم که باشگاه های خواهان او مبالغ قابل توجهی  را پیشنهاد داده اند.

قدوسی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: از گذشته بندی در قرارداد آقای بیرانوند وجود دارد که او می‌تواند با پرداخت ۷۰۰ هزاردلار از پرسپولیس جدا شود و عملا اگر او تصمیم به جدایی از پرسولیس بگیرد کاری از دست باشگاه ساخته نیست.  امروز و در تمرین هم‌ بیرانوند مطالبی را به شکل کلی با پیروانی در میان گذاشته اما با اقایان گل محمدی و فنایی حرفی نزده .‌آقا یحیی اولین فردی بود که به بیرانوند در لیگ برتر و نفت میدان داد و با شجاعت و اعتماد او را فیکس به میدان فرستاد و شاید بیرانوند تصمیم قطعی اش را نگرفته و تردیدهایی دارد و به همین دلیل حرفی با سرمربی تیم و مدیریت باشگاه نزده و با باشگاه هم وکیل او با ما در ارتباط است اما  احتمال جدایی او را زیاد می‌داند. 

وی خاطرنشان کرد: نمی دانم بیرانوند در این ساعات سرنوشت ساز در نهایت در این باره چه تصمیمی می‌گیرد. امیدواریم که او بهترین تصمیم را بگیرد. از نگاه ما ماندن بیرانوند، بهترین تصمیم برای پرسپولیس است و امید داریم هر اتفاقی می افتد خیر و صلاح او هم در همان باشد. بیرانوند برای پرسپولیس  زحمت کشیده و ان شاالله بهترین تصمیم را بگیرد.

قدوسی در پایان گفت: یکی از باشگاه های خارجی خواهان بیرانوند درخواست جذب او را رسما به باشگاه ارسال کرده و حتی پیغام داده شده که اگر بیرانوند تصمیم‌به جدایی بگیرد و  باشگاه پرسپولیس شماره حساب به ما ندهد ۷۰۰ هزاردلار رضایتنامه این دروازه بان را به حساب فیفا واریز می شود تا بیرانوند جدایی اش را رسمی و قطعی کند.  حتی به ما گفته شده که اگر پول به حساب فیفا واریز شود این پول به خاطر تحریم ها بلوکه می شود و بهتر است که شماره حساب اعلام کنید! با این وجود همه منتظر تصمیم نهایی بیرانوند هستیم و در تلاشیم تا کمک کنیم که او بهترین تصمیم را اتخاذ نماید که از نگاه ما قطعا ماندن در تیم است.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1345277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =