تپسی در آستانه تغییری بزرگ

جدیدترین نسخه اپیلیکیشن تپسی با قابلیت‌های تازه و ظاهری کاملا متفاوت به زودی ارائه می‌شود. این تاکسی اینترنتی همزمان با عرضه نسخه جدید اپلیکیشن خود، تصویر جدید برند تپسی را نیز با رنگ و رویی تازه معرفی کرد.

مهمترین تغییرات نسخه جدید اپلیکیشن تپسی که از دو روز آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، علاوه بر تغییر رنگ و نشان برند، شامل بروز شدن معماری نسخه‌های اندروید و تحت وب این اپلیکیشن و ارائه قابلیت‌های جدیدی است که تجربه کاربری بهتری برای کاربران آن فراهم می‌کند.

گذشته از بهبود تجربه کاربری اپلیکیشن تپسی، قابلیت‌ها و سرویس‌های جدیدی نیز به آن اضافه شده است. از جمله افزودن باشگاه مشتریان با نام «سفینه تپسی» و بهبود و بهینه‌سازی سرویس اشتراکی «لاین» که هر یک از این قابلیت‌ها در بازه زمانی یک ماه آینده به کاربران ارائه خواهند شد.

در نسخه جدید تپسی، دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف اپلیکیشن، تسهیل یافته و کار با آن ساده‌تر شده است. از طرفی سرعت اپلیکیشن به شکل قابل توجهی افزایش یافته و مصرف باتری در استفاده از این اپلیکیشن بهینه‌تر از پیش شده است.

لازم به ذکر است، برای استفاده از اپلیکیشن جدید تپسی، کاربران این تاکسی اینترنتی باید نسخه قبلی اپلیکیشن خود را در روزهای آینده بروزرسانی کنند.

معرفی هویت جدید برند تپسی

همزمان با ارائه نسخه جدید اپلیکیشن تپسی، این شرکت پس از گذشت سه سال و نیم از آغاز به کار خود، نشانه‌های تصویری جدیدش را به همراه تعریف تازه‌ای از هویت برند تپسی معرفی کرده است. از جمله نشانه‌های تصویری جدید این شرکت می‌توان به لوگوی تپسی اشاره کرد که بنا به اعلام این شرکت، از حرکت همیشگی این برند به سمت بهبود مستمر در ارائه خدمات و رساندن کاربران به مقاصد خود الهام گرفته است. همچنین رنگ این برند از مشکی به نارنجی تغییر یافته است.

این تاکسی اینترنتی در طول مدت فعالیت خود تلاش کرده تا با استفاده از تکنولوژی روز به صورت مداوم، محصولات جدیدی با توجه به خواست و نیاز کاربرانش ارائه کند.

گفتنی است، تپسی به دلیل ارائه خدمات و محصول خلاقانه در سه سال و نیم فعالیت خود، هفته گذشته نشان امین‌الضرب را به پاس عملکرد خلاقانه به خود اختصاص داد. نشان امین‌الضرب، یکی از معتبرترین نشان‌هایی است که توسط اتاق بازرگانی تهران به کارآفرینان برتر بخش خصوصی ارائه می‌شود.

قابلیت‌های جدید تپسی

هر یک از سرویس‌های جدید در آخرین نسخه تپسی، بخشی از کاربران این تاکسی اینترنتی را مخاطب قرار داده‌ است. سرویس «تپسی لاین» که پیش از این نیز مورد استفاده کاربران تپسی قرار می‌گرفت، حالا به شکلی بهینه‌تر و هدفمند تر، در خدمت آن دسته از مشتریانی است که ضمن توجه به آلودگی هوا و پرهیز از استفاده از خودروی تک سرنشین، با همسفر شدن با مسافری دیگر، هزینه کمتری نیز پرداخت می‌کنند.

باشگاه مشتریان با عنوان «سفینه تپسی» نیز قابلیت جدید دیگر این تاکسی آنلاین است که امتیازات ویژه‌ای به کاربران آن ارائه می‌دهد. به این ترتیب که هر کاربر، به واسطه مبلغی که برای سفرهای خود با تپسی خرج می‌کند، امکان بهرمندی از تخفیف‌ها و تسهیلات متنوعی از تپسی و سایر کسب و کارها را پیدا می‌کند.

نسخه تحت وب یا PWA تپسی نیز که پیش از این رونمایی شده و مورد استفاده کاربران مختلف به ویژه افراد دارای گوشی‌هایی با سیستم عامل iOS، قرار گرفته بود، در این نسخه ارتقا یافته است. با توجه به محدویت‌های اعمال شده توسط شرکت اپل، تپسی نسخه‌ای از اپلیکیشن تحت وب ارائه داده بود تا کاربران iOS مشکلی در استفاده از این تاکسی اینترنتی نداشته باشند. این نسخه تحت وب که پیش این نیز یکی از منحصر به فردترین اپلیکیشن‌های پیشرو بود، حالا در نسخه جدید با افزودن برخی قابلیت‌های اپلیکیشن اصلی به مرتبه‌ای رسیده که به سختی از این اپلیکیشن قابل تشخیص است.

تپسی همواره سعی داشته تا با توجه به نیاز مخاطب خود، محصولی ایرانی ارائه دهد که از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره جسته باشد. به همین ترتیب در طول این سال‌ها، هر بار محصول، قابلیت یا سرویس جدیدی به کاربران خود ارائه داده است.

تاکسی اینترنتی تپسی از سال ۱۳۹۵ با هدف تسهیل حمل و نقل شهری، آغاز به کار کرد و حالا بعد از گذشت سه سال و نیم، به یکی از بازیگران اصلی صنعت حمل و نقل درون شهری تبدیل شده است. به گونه‌ای که با صدها راننده در بسیاری از شهرهای کشور، نامی آشنا برای میلیون‌ها نفر ایرانی است.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1345762