هیچ واحد تولیدی در البرز بدون بررسی از سوی دستگاه قضایی تعطیل نمی‌شود

تسنیم نوشت:استاندار البرز با بیان اینکه همه مدیران موظف به حمایت از واحدهای تولیدی هستند، گفت: هیچ واحد تولیدی در البرز بدون بررسی از سوی دستگاه قضایی تعطیل نمی‌شود.

عزیزالله شهبازی در اولین جلسه کارگروه آسیب شناسی برای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی مطابق مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه به استان که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل این جلسه پیرو سفر استانی آیت‌الله رئیسی رئیس  قوه قضائیه به استان البرز است.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و همراهی‌های رئیس کل دادگستری استان البرز در راستای رونق تولید در استان، افزود: در این شرایط سخت و با وجود تهدیدها و تحریم‌ها نیاز بیشتری به اتحاد و انسجام مجموعه مسئولان برای پیشبرد اهداف رونق تولید و ایجاد اشتغال است که این امر به تبعیت از مجموعه مسئولان  ملی طبق منویات مقام معظم رهبری در البرز حاکم است.

استاندار البرز با بیان اینکه مسائل و موانع رونق تولید و صادرات در جلسات تخصصی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اقتصادی مقاومتی به جد دنبال می‌شود و توفیقات ارزشمندی نیز مانند رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید، مقام اول پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸، کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری ۹۸ نسبت به سال ۹۷، رشد مشارکت اقتصادی برای اولین بار در تاریخ البرز، رشد ۳۲ درصدی صادرات استان نسبت به مدت مشابه سال قبل  حاصل شده است،بیان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی البرز با سرمایه ۱۰ میلیارد تومانی در مراحل پایانی ثبت قرار دارد و در حال حاضر استان  البرز رتبه دوم تولیدات دانش بنیان را در کشور دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: در شورای عالی قوه قضائیه به ریاست رئیس قوه قضائیه که دعوت شده بودم، آیت الله رئیسی به این نکته اشاره کرد که از مدیران جسور در مسیر تحقق رونق تولید و در چارچوب قانون حمایت کامل در حوزه قضایی انجام می‌شود.

وی گفت: همه در استان بسیج شده اند که اسباب رضایتمندی مردم را فراهم کنند و با عزمی و اراده‌ای که به ویژه طی یک سال اخیر شکل گرفته، مدیران یکی پس از دیگری در راه تحقق اهداف رونق تولید و ایجاد اشتغال ایثارگری می‌کنند.

شهبازی افزود: به طور قطع تمامی مشکلات و موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته و در ابعاد استانی و ملی برای حل آنها اقدام می‌کنیم ، همان‌گونه که تاکنون در این راستا با اهتمام ویژه‌ای وارد میدان شدیم.

وی ادامه داد: طبق تعهدات قوه قضائیه تمامی دعاوی حوزه تولید با همت ویژه ای پیگیری شده و با هدف جلوگیری از آسیب به روند تولید حل و فصل می‌شود.

استاندار البرز گفت: از مدیران مربوطه و فرمانداران انتظار می‌رود که برای اجرای قانون ۱۱۰ مالیات مبنی بر پرداخت مالیات و عوارض واحدهای تولیدی مستقر در البرز به استان، با جدیت وارد عمل شوند و مقرر  شد که هیچ واحد تولیدی با دستور قضائی بدون بررسی‌های لازم تعطیل نشود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1346166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =