شکوری: در جریان عدم تایید دایی توسط وزارت نیستم

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: دایی، قلعه نویی و مربی خارجی گزینه بودند اما در اولین فرصت این انتخاب صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم شکوری درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: فرآیند انتخابات شروع شده و یک هفته گذشته اعضای مجمع فرم ها را گرفته‌اند و از امروز ثبت نام ها آغاز می شود امیدوارم نفراتی که توانمند هستند بیایند. تا بیستم این فرصت وجود دارد تا ثبت نام صورت بگیرد.

وی درباره امروز دو بازی حساس پلی آف و اینکه به نظر می رسد روحیه خوبی ندارند، عنوان کرد: من مخالف این نظر هستم، روحیه خوبی دارند. هر دو تیم بازی اول را بردند. اتفاقات AFC اتفاق خوبی بود، با یک دیپلماسی ورزشی میزبانی را گرفتیم. با حضور خوب هر ۴ باشگاه، کمیته، وزارت و مردم دست به دست هم دادند اتفاق خوب رقم بخورد. ما جلوی فرآیند آسیا را گرفتیم. شرایط مذاکره سخت بود ۳ راه بیشتر نداشتیم؛ مذاکره، بازی خارج از خانه و انصراف. ما مذاکره کردیم و به نتیجه رسیدیم. امیدوارم امروز هر دو تیم نتیجه خوبی بگیرم از نظر فنی ارزش بازیهای برگشت به نفع ماست تا نتیجه خوبی بگیریم.

شکوری درباره انتخاب سرمربی تیم ملی عنوان کرد: با توجه به اتفاقات یک هفته گذشته دبیر کل کارهای اجرایی انجام می دهد و تصمیم گیری با مراجع بالاتر است. در ریز روند مذاکرات نیستم. من بحث باشگاه ها و مجمع را پیگیری می کنم. روزهای آینده سرمربی مشخص می شود. بعد از صحبت های علوی اتفاق خاصی نیفتاده است. من نمی توانم زمان دقیق بگویم اما تلاش این است سریع ترین زمان باشد. قطعا سرمربی داخلی است اما نباید روی آن مانور بدهیم.

وی درباره اینکه قلعه نویی نزدیک ترین گرینه است، گفت: در ریز اطلاعات نیستم اما دایی، قلعه نویی و مربی خارجی گزینه بودند اما در اولین فرصت این انتخاب صورت می گیرد.

شکوری درباره اینکه می گویند علی دایی انتخاب شده اما وزارت مانع از معرفی او به عنوان سرمربی تیم ملی شده است، 
آیا اختلافی بین فدراسیون و وزارت ورزش هست، تصریح کرد: اینکه این حرف ها از کجا می آید باید از شما بپرسیم. این‌ها گمانه زنی است چون فوتبال مخاطب زیادی دارد. ارتباط فدراسیون، وزارت و کمیته خوب است و این را در بحث باشگاه‌ها می توانیم ببینیم که مشکل بزرگی را حل کردیم. اینهایی که گفتید در جریان نیستم و از شما می شنوم اما شرایط نسبت به ۱۰ سال گذشته فرق دارد. ما تحت فشارهای ظالمانه هستیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره حاشیه بازی پرسپولیس و تراکتور و اینکه ممکن است این موضوع روی میزبانی ما تاثیر بگذارد، گفت:نه زیاد تاثیرگذار نیست. ما مکتوب تضمین گرفتیم اما باید بیشتر مراعات کنیم. بازیهای بزرگ خودش حاشیه دارد اما باید به نکات مثبت بپردازیم.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1346793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =