تهیه تقویم فرهنگی قزوین ضروری است

منوچهر حبیبی گفت: تهیه تقویم فرهنگی استان برای انسجام بخشی و هم پوشانی برنامه‌های این بخش ضروری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در اولین نشست هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی استان قزوین که با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی در اداره کل ارشاد اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: به منظور برنامه‌ریزی دقیق، منظم و هدفمند در خصوص فعالیت‌های فرهنگی باید تقویم فرهنگی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه عیار هر جامعه با فرهنگ آن سنجیده می‌شود، اظهارکرد: فرهنگ تار و پود یک جامعه است و اگر اصلاح شود همه امورات اصلاح خواهد شد.
حبیبی ادامه داد: بیشتر گرفتاری‌ها و مشکلات جامعه مربوط به حوزه های فرهنگی است و همه باید سعی در برطرف کردن مسایل و مشکلات این حوزه داشته باشیم.
این مسوول با بیان اینکه حل مسایل و مشکلات فرهنگی اولویت اصلی همه مسوولان نظام است، تاکیدکرد: سرمایه اجتماعی در کشور آسیب‌دیده و این فضا ماحصل اقدامات ما به‌ عنوان دست‌اندرکاران امر بوده بنابراین باید با جدیت و حساسیت بیشتری در این حوزه وارد شویم و خطاها را جبران کنیم.
حبیبی در بخش دیگری از صحبنت های خود گفت: مهمترین مشکل ما این است که بین دستگاه‌های اجرایی هم‌افزایی وجود ندارد و هرکسی برای خودش کاری می‌کند و نتیجه‌ای نمی‌گیرد و موازی کاری ها زیاد است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به پیش رو بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: همه باید برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تلاش کنیم و دستگاه‌های فرهنگی در این بین وظیفه امیدآفرینی و ایجاد انگیزه بین مردم را بر عهده‌ دارند.
وی با اشاره به پیش رو بودن ایام الله دهه فجر و لزوم اجرای برنامه های فرهنگی مناسب در این زمان، یادآور شد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی با محوریت ارزش‌های انقلابی و دینی زمینه ایجاد فضای نشاط و امیدآفرینی جامعه را فراهم می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1347363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =