استاندار البرز: دستاوردهای انقلاب اسلامی بی نظیر است

ایرنا نوشت :استاندار البرز به خدمات انجام گرفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: این دستاوردها که به برکت خون شهدا محقق شده و در جهان بی نظیر است.

عزیزاله شهبازی روز شنبه در آیین  متمرکز استانی نواختن زنگ انقلاب که در دبیرستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزارشد، اظهارداشت: امروز در تاریخ ایران روز بزرگی است زیرا در این روز امام خمینی (ره) به پشتوانه مردم پس از ۱۵ سال به وطن بازگشت.
وی بیان داشت: استقبال تاریخی مردم از حضرت امام خمینی(ره) ماندگار ترین صحنه انقلاب اسلامی در سال ۵۷ است .
شهباری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سال ۵۷ یک کودتا نبود، اضافه کرد:  این انقلاب یک جریان بود که همه مردم ایران در به ثمر رساندن آن حضور داشتند.
وی ادامه داد: لایه های انقلاب اسلامی عمیق است زیرا در پیروزی آن عوامل مختلفی موثر بود.
شهبازی با بیان اینکه حکومت گذشته فقط به فکر خودش بود، یادآورشد: با پیروزی انقلاب دیگر این نگاه وجود نداشت و کارهای بزرگی در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، علمی ، پزشکی و فناوری های نوین انجام شد.
استاندار البرز تصریح کرد: کسانی در خارج از کشور برای ملت ایران دایه دارند در حالی که حتی فارسی صحبت کردن را فراموش کرده اند. کسانی که نصف عمرشان را در دانشگاه های خارج از کشور گذرانده اند دم از دلسوزی برای ایران می زنند.
شهبازی تاکید کرد: در چهل سال گذشته ملت ایران به ویژه جوانان برومند ایران اسلامی ثابت کرده اند که برای توسعه کشور نیازی به خارج از کشور ندارند.
استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1347959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =