واکنش تند تارتار به فحاشی هواداران استقلال

تسنیم نوشت:مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد، در بازی تیمش مقابل استقلال خشونت بیشتر از بازیکنان تیم میزبان بوده است تا شاگردان او.

مهدی تارتار پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی زیبایی بود و هر دو تیم به فکر برد بودند. ما بازی را خوب و حتی بهتر از استقلال شروع کردیم. در نیمه اول به گل هم رسیدیم و بازی را هم خوب کنترل می‌کردیم، اما برخلاف حملاتی که ما داشتیم، استقلال گل مساوی را زد.

وی افزود: در نیمه دوم بازی، با اشتباهی که خودمان داشتیم و موقعیتی را به استقلال دادیم گل دوم را دریافت کردیم. بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند، اما تجربه استقلال و توانایی فردی چند نفر از بازیکنان آنها، این تیم را به پیروزی رساند. به کادرفنی استقلال تبریک می‌گویم. همچنین به هوادارانی که حرمت ورزشگاه را حفظ کردند، نه به هوادارانی که بی‌ادبی کردند، فحاشی کردند و آنچه خودشان لایق آن بودند را شعار دادند. به آنهایی تبریک نمی‌گویم که جو ورزشگاه را مسموم کردند. امیدوارم برخورد لازم صورت بگیرد تا شاهد چنین رفتارهایی در آینده نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه صحبت از جدایی‌اش از این تیم در نیم‌فصل بود و حالا وضعیت همکاری‌اش در ادامه لیگ چگونه است، گفت: اتفاقات گذشته تمام شد و اکنون سرمربی نفت هستم. با تمام وجود به اتفاق کادرفنی کار می‌کنیم و تا آخر فصل هم خواهم بود. یکسری مشکلات داشتیم که خوشبختانه این مشکلات مرتفع شد.

تارتار درباره اینکه بازیکنان تیمش با خشونت بازی می‌کردند، اظهار داشت: من خشونت را بیشتر از تیم استقلال دیدم تا تیم خودمان. آسیب‌دیدگی دیاباته هم روی برخوردی نبود و فکر می‌کنم کشیدگی حین دویدن رخ داد. همیشه از بازیکنانم خواسته‌ام که جوانمردانه بازی کنند.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =