رضایی: اعزام به پارالمپیک کیفی و طبق دستورالعمل خواهد بود

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: اعزام تیم های ورزشی طبق دستورالعمل صورت می گیرد. تاکید بر اجرای دستورالعمل و اعزام کیفی بوده است و اکثریت به این موضوع رای دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی رضایی  اظهار داشت: امروز جلسه با حضور علی نژاد معاونت قهرمانی، اسبقیان رئیس دفتر مشترک و رغبتی برگزار شد. روسای فدراسیون ها، اعضای هیات اجرایی و هیات رئیسه هم حضور داشتند. 

وی افزود: اعزام تیم های ورزشی طبق دستورالعمل صورت می گیرد. تاکید بر اجرای دستورالعمل و اعزام کیفی بوده است. اکثریت به این موضوع رای دادند. از ساعت ۱۳:۳۰ جلسه ما امروز آغاز شد. صحبت های مختلفی هم صورت گرفت.

رضایی در پاسخ به این سوال که براین اساس تیم 5 نفره فوتبال و بسکتبال 5 نفره اعزام نمی شوند، عنوان کرد: تیم هایی که اعزام می شوند، طبق دستورالعمل خواهد بود. اعزام به پارالمپیک توکیو بر مبنای کیفی گرایی صورت می گیرد. وزارت ورزش هم تصمیم هیات اجرایی و هیات رئیسه پارالمپیک را تایید می کند.

دبیر پارالمپیک یادآور شد: روسای رشته هایی که به توکیو نمی روند هم حضور داشتند و نظرات خود را اعلام کردند. در آخر وقتی هیات رئیسه تصمیمی می گیرد من اینجا به شما اعلام می کنم.

از فردا رشته های اعزامی به پارالمپیک معرفی و پروسه ثبت نام و کارهای اداری انجام می شوند. 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =