برج میلاد تهران، زیپ لاین و اتاق فرار برای اهل هیجان

برج میلاد تهران به‌عنوان ششمین سازه بلند مخابراتی در جهان، یکی از جاهای دیدنی و مدرن تهران محسوب می‌شود. برج میلاد با تمرکز بر جاذبه‌های فرهنگی و تفریحی توانسته است، به یکی از قطب‌های گردشگری تهران تبدیل شود و بسیاری از ساکنان و مسافران این شهر برای گردش به‌سراغ آن می‌روند.

از مراکز تفریحی و پرآدرنالین در مجموعه برج میلاد، می‌توان به زیپ لاین و اتاق فرار اشاره کرد. بنابراین اگر اهل تفریحات پرهیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که زمانی را به بازی‌های جذاب برج میلاد اختصاص دهید. در مجله گردشگری نابرو می‌توانید از جزئیات امکانات برج میلاد بیشتر بدانید. در این مطلب با کمک اطلاعات نابرو، زیپ لاین و اتاق فرار برج میلاد را به شما معرفی می‌کنیم.

زیپ لاین برج میلاد تهران

به گفته مجله گردشگری نابرو، زیپ لاین مجموعه برج میلاد تهران، روی دره‌ای به ارتفاع ۲۵ متر ساخته شده است و طول آن به ۱۳۰ متر می‌رسد. زیپ لاین برج میلاد به‌وسیله سیم بکسل شما را در فراز این دره مهیج حرکت می‌دهد. شما می‌توانید مدت ۳۰ ثانیه با سرعت ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر پروازی نفس‌گیر را کنار بلندترین برج تهران تجربه کنید. برای مسیر برگشت نیز اولین و بلندترین پل معلق چوبی طراحی شده و با عبور از روی آن می‌توانید حجم آدرنالین خون‌تان را بالاتر ببرید و خاطره‌ای فراموش نشدنی از برج میلاد تهران در ذهن‌تان ثبت کنید.

نگران ایمنی زیپ لاین برج میلاد نباشید، شرایط استاندارد این ورزش مهیج در برج میلاد سلامت شما را تامین می‌کند. هزینه زیپ لاین برج میلاد در حالت نشسته ۲۵ هزار تومان و در حالت معلق حداکثر ۳۵ هزار تومان خواهد بود. همچنین هزینه استفاده از پل معلق چوبی نیز ۱۰ هزار تومان است. برای بررسی جزئیات بیشتر زیپ لاین برج میلاد، می‌توانید از اطلاعات مجله گردشگری نابرو استفاده کنید.

با نابرو به اتاق فرار برج میلاد برویم

یکی دیگر از تفریحات مهیج و پرآدرنالین برج میلاد، اتاق فرار یا همان اسکیپ روم است. اتاق فرار یک بازی گروهی است و حتما باید با گروهی متشکل از ۳ تا ۵ نفر سراغ آن بروید. به‌محض برود به اتاق فرار برج میلاد، با درهای بسته روبه‌رو خواهید شد. نکته مهم بازی در این است که درها با زور بازو باز نمی‌شوند و تنها باید از هوش دسته جمعی خود برای پیدا کردن جواب معما استفاده کنید. برای گریختن از اتاق فرار برج میلاد، تنها ۶۰ دقیقه زمان دارید و در این مدت می‌توانید یک همبستگی تیمی را با دوستان خود تجربه کنید.

به گفته مجله گردشگری نابرو، وارد هر اتاق که بشوید با داستان و ماجراجویی جدیدی روبه‌رو خواهید شد که می‌تواند مضمونی پلیسی، جنایی، ترسناک، جنگی و... داشته باشد. وظیفه شما و دوستان‌تان این است که با کمک شواهد موجود و با قدرت استدلال جواب معما را برای باز شدن در پیدا کنید. بازی اتاق فرار برج میلاد تهران به شما کمک می‌کند علاوه‌بر شرکت در یک بازی مهیج، وارد یک بازی فکری گروهی نیز بشوید.

حداقل هزینه استفاده از اتاق فرار برج میلاد تهران ۵۰ هزار تومان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی جذاب از راهنمای گردشگری نابرو به آدرس www.nabro.ir استفاده کنید.

برج میلاد تهران یک مجموعه عظیم و مدرن است که توانسته به یکی از جاذبه‌های اصلی پایتخت تبدیل شود. این برج مخابراتی با استفاده از جاذبه‌های فرهنگی و تفریحی همچون موزه‌ها، انواع رستوران، پارک دلفین‌ها، پینت‌بال، سینما، سکوی دید باز، زیپ لاین، اتاق فرار و... توانسته انتخاب بسیاری از افراد برای گردش و ماجراجویی شود. برای آشنایی با جزییات برج میلاد و امکانات آن، در مجله گردشگری نابرو نام این سازه را جستجو کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1349327