فرمانده نیروی دریایی سپاه: باورمان این است باید برای مردم آماده فدا شدن باشیم /سردار غلامشاهی: اقدامات دفاعی «سپاه» برای حفظ امنیت مردم است

فارس نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ایمان مهم‌ترین سلاح در مقابله با توطئه‌های جبهه استکبار است

دریادار علیرضا تنگسیری  اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی روحیه ایمان و خودباوری موجود در او بود که سبب‌ساز بسیاری دیگر از مؤلفه‌های شخصیتی در وجود آن شهید بزرگوار شده بود.

وی با بیان این که ایمان مهم‌ترین سلاح در مقابله با دشمن است، خاطرنشان کرد: روحیه ایمان موجود در قوای مسلح کشورمان سبب شده تا هیچ قدرتی قادر به شکست او نباشد و این وعده مهم الهی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: تقویت روحیه ایمان و شجاعت در جامعه سبب ایجاد اقتدار پایدار برای کشور و شکست شبکه تبلیغاتی دشمن می‌شود و رسانه‌ها در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند.

سردار تنگسیری اضافه کرد: یکی از دلایل کارکردهای چندگانه سپاه در عرصه‌های مختلف نیز روحیه ایمان موجود در تک تک عناصر این نیرو است و ما باورمان این است که باید در همه صحنه‌ها در کنار مردم و برای مردم آماده فداشدن باشیم.

وی با بیان این که دشمن اگر چه جسم حاج قاسم را از ما ملت ایران گرفت اما روح بلند او تا ابد در کنار این ملت بزرگ و انقلابی خواهد ماند و مددبخش همه جریان‌های مقاومت در سطح منطقه و جهان خواهد بود و وعده خداوند در پیروزی حق بر باطل محقق خواهد شد.

اقدامات دفاعی «سپاه» برای حفظ امنیت مردم است

سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران عصر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندهان پایگاه دریایی شهید مجید راهبر شهرستان سیریک ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر جزو ایام ویژه است و بایستی آن را پاس بداریم و اتفاقات آن دوران را به مردم یادآور شد.

وی افزود: یکی از برکات خداوند پیروزی معجزه‌آسا و الهی نهضت امام راحل(ره) بود و امروز خدا را شاکریم در چهل و یکمین سال، پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در ادامه گفت: پایگاه شهید مجید راهبر در سال 93 با حضور فرمانده پیشین سپاه پاسداران افتتاح شد و حال یکی از پایگاه‌های تأثیرگذار در منطقه است.

سردار غلامشاهی ادامه داد: یکی از افتخارات مهم این پایگاه انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکا بود که پس از تجاوز به خاک میهن سرنگون شد.

وی تصریح کرد: سپاه متعلق به مردم است و تاکنون اقدامات انجام شده در جهت دفاع از کشور نیز برای مردم بوده است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در پایان عنوان داشت: پایگاه شهید مجید راهبر پایگاهی استراتژیک در قلب سواحل مکران و محلی است برای مقابله با استکبار جهانی و ایجاد امنیت در منطقه است.

در پایان از خدمات پنج‌ساله حمید ملایی تجلیل و یعقوب صادقی به‌عنوان فرمانده جدید پایگاه دریایی شهید مجید راهبر شهرستان سیریک معرفی شد.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1349831

برچسب‌ها