پرداخت سود هر برگه یک میلیون تومانی سهام عدالت از سومین روز اسفند ماه با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر است تا آبان ماه سال 99 آزادسازی سهام عدالت محقق شود.

علیرضا صالح درباره زمان آزادسازی سهام عدالت گفته است: درحال حاضر ۲۶ هزار میلیارد تومان سهام در قالب سهام عدالت برای بیش از ۴۹ میلیون نفر منتظر آزادسازی است ضمن اینکه سهام یک میلیون تومانی هر نفر در این زمان بیش از ۶ میلیون تومان ارزش دارد و ما پیش بینی می‌کنیم که تا آبان ۹۹ یا با لایحه‌ای که به مجلس ارایه کرده ایم و یا با اجازه تکمیلی مقام معظم رهبری این سهام آزاد شده و برگه‌های آن قابلیت فروش پیدا کند.

سود هر برگه یک میلیون تومانی چقدر است؟

مطابق برآوردهای صورت‌گرفته مبلغ واریز سود سهام عدالت به ازای هر سهم یک میلیون تومان بالای ۲۰۰ هزار تومان است.

معاون واگذاری سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی درباره زمان واریز سود سهام عدالت گفته است: پرداخت سود سهام عدالت از سوم اسفند ماه سال جاری در کشور آغاز و تا پایان اسفند ادامه پیدا خواهد کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که قرار بود پرداخت سود سهام عدالت از آذرماه سال جاری به حساب مشمولان واریز شود چرا به اسفند موکول شد، اظهارداشت: شرکت‌های که در سبد سهام عدالت قرار دارند اغلب بورسی هستند. پایان سال مالی این شرکت‌ها منتهی به ۲۹ اسفند هر سال است. مجمع عمومی این شرکت‌ها نیز پس از گذشت چهار ماه از پایان سال مالی یعنی تیر ماه برگزار می‌شود.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1350031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =