اسکوچیچ با کدام کارنامه سرمربی تیم ملی شد؟

انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی در شرایطی رخ داد که در ماه‌های اخیر صحبت از انتخاب سرمربی داخلی بود ولی حالا تیم ملی کشورمان باید با این سرمربی کروات در رقابت‌های حساس آتی شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسکوچیچ در شرایطی با این رزومه رزومه سرمربی تیم ملی شده است که سرمربیان سابق تیم ملی همگی کارنامه بهتری نسبت به او داشتند. کارلوس کی‌روش که هشت سال سرمربی تیم ملی بود و در این مدت عملکرد بسیار خوبی داشت پیش از تیم ملی ایران سابقه سرمربیگری در تیمی چون رئال مادرید و تیم ملی پرتغال در کارنامه‌اش دیده می‌شد و مدتی هم دستیار سرالکس فرگوسن، سرمربی بزرگ تیم منچستر بود. علاوه بر این او سرمربی تیم‌های ملی عربستان، امارات، آفریقای جنوبی و تیم‌های باشگاهی اسپورتینگ و ناگویا گرامپوس ژاپن را هم داشت و با چنین سابقه‌ای وارد فوتبال ایران شد. ویلموتس هم که پس از کی‌روش دوران کوتاهی را در فوتبال ایران تجربه کرد، در تیم‌های ملی بلژیک و ساحل عاج سرمربیگری کرده‌ بود و مانند کی‌روش سابقه حضور در جام جهانی را داشت و در رده ملی کار کرده بود.

در چنین شرایطی وقتی کارنامه دراگان اسکوچیچ و تیم‌هایی که در آن حضور داشته را با مربیان خارجی اسبق تیم ملی مقایسه می‌کنیم، کاملا واضح است که سرمربی جدید ایران در سطح پایین‌تری نسبت به آن‌ها قرار دارد و علاوه بر این تاکنون در تیم‌های ملی تجربه کاری ندارد که با توجه به فرصت کم باقی‌مانده و حساسیت شرایط تیم ملی، یک علامت سوال در انتخاب اسکوچیچ به شمار می‌رود. 

مشروح این گزارش را اینجــــــا بخوانید.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1350197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =