برگزاری انتخابات البرز بر عهده ۲۳ هزار نفر است

ایرنا نوشت: استاندار البرز اعلام کرد ۲۳ هزار نفر عوامل اجرایی اعم از نمایندگان فرمانداران، هیأت‌های نظارت، بازرسی، معتمدان شعبه اخذ رای ، نیروهای امنیتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان را عهده خواهند داشت.

عزیزاله شهبازی روز شنبه در بازدید ازسایت تجمیع آرا انتخابات استان البرز در مرکز فنی و حرفه ای شهید خدایی کرج افزود : بیش از یک هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم  و  تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور پیش بینی شده است.
وی  اظهار داشت: همه لوازم، تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی در بخش های مختلف آماده اند تا انتخابات در تراز جمهوری اسلامی و در شان مردم خوب استان البرز برگزار شود.
استاندار البرز با اشاره به روند شمارش آرا  گفت:  کاربران رایانه  به صورت برخط  آراء را شمارش می کنند و فرآیند نظارت ها سراسری است.
شهبازی افزود:  اکنون زمینه برای  برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز مهیا است، تدابیر را فرمانداران، بخشداران و مسوولان مربوطه اندیشیده اند. قانون و مقررات تاکنون توسط نامزدهای انتخاباتی استان رعایت شده است.
قانون شفافیت مالی انتخابات در البرز ابلاغ شد
استاندار البرز با اشاره به دریافت بخشنامه قانون شفافیت مالی انتخابات و ارسال آن به فرمانداری های استان گفت : در این زمینه اقداماتلازم به عمل می آید.
وی بیان داشت : برگزاری انتخابات سالم و قانونمند راهبرد اصلی مسوولان اجرایی استان البرز است و به طور قطع این موضوع رعایت خواهد شد.
استاندار البرز از قشرهای مختلف مردم خواست برای سربلندی ایران اسلامی در پای صندوق های اخذ رای حضور حداکثری داشته باشند.
استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارای ۲ حوزه انتخابیه و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1350412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =