افشاگری دادکان از انتخابات فدراسیون فوتبال: به همه گفته‌اند به قریب رأی بدهند

محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال مدعی است که همه متفق القول تصمیم گرفته‌اند در انتخابات پیش روی این فدراسیون به محمدحسین قریب رأی بدهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمد دادکان در گفتگو با رادیو ایران درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: الان می‌خواهید به شما بگویم رئیس فدراسیون فوتبال ایران چه کسی است؟ آقای قریب رئیس فدراسیون است. به زور می‌خواهند از هیئت‌های فوتبال و باشگاه‌ها برای قریب رأی بگیرند، اما خود او می‌گوید من برای فوتبال نیستم و سه ماه مدیرعامل بودم و رها کردم و رفتم.

وی افزود:، چون اساسنامه را دست برده‌اند و تعداد باشگاه‌ها را افزایش داده‌اند و از دو باشگاه به ۳۴ باشگاه رسانده‌اند، می‌گویند این بار مانند دفعه قبل نیست و برای تو (قریب) رأی می‌آوریم.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که آیا خودش قصد ورود به انتخابات را دارد یا نه، اظهار داشت: نه، به ما که اجازه نمی‌دهند. همه رأی می‌دهند، اما همه را قبل از آن دیده‌اند. مثلاً می‌گویند مسئول فدراسیون شما رأی بدهید تا کار دست خودمان باشد و تمام آرا به سمت قریب می‌آید.
دادکان درباره اینکه پس با این صحبت‌ها یعنی انتخابات مهندسی شده است، گفت: انتخابات فول (مهندسی) شده است!
وی درباره اینکه سعید آذری گفته است اگر ببیند فوتبالی‌ها در انتخابات ثبت‌نام می‌کنند او وارد عرصه انتخاباتی نمی‌شود، اظهار داشت: من یک سؤال دارم. امروز فدراسیون فوتبال ماهیانه ۶۰۰ میلیون بودجه می‌خواهد. کدام‌یک از این افراد می‌تواند این پول را بیاورد؟! من فوتبال را چرخاندم و یک ریال از یک نهاد دولتی نگرفتم و پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون هم در حساب فدراسیون گذاشتم و رفتم.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: اینکه آقای آذری گفته اگر فوتبالی‌ها نیایند او می‌آید، در این خصوص با من صحبت کرد. گفت آقای دادکان شما بیایید همه ما مصمم هستیم به شما رأی بدهیم. گفتم آقای آذری شما که مصمم هستید به من رأی بدهید، به خود شما می‌گویند به قریب رأی بدهید و مدیر کارخانه شما این را خواهد گفت. کمی مکث کرد و گفت درست می‌گویید آقای دادکان. مدیرعامل کارخانه فردا می‌گوید اگر رأی ندهید بودجه در اختیارت نمی‌گذارم.
دادکان درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی و اینکه خودش گفته بود وحید هاشمیان برازنده این پست است، گفت: حالا درباره این هم صحبت می‌کنید. من هم گفته بودم وحید هاشمیان برای دو بازی پیش رو خوب است. دیدید که فردای همان روز محصص گفته بود نظر دادکان جدید است و ما را به تعمق واداشت. باید او را می‌گذاشتند و بعد سر فرصت انتخاب کرده‌اند.
وی در خصوص اینکه آیا با دراگان اسکوچیچ می‌توان به جام جهانی صعود کرد، اظهار داشت: ان‌شاءالله؛ همه این کارها انجام شده است که به جام جهانی برویم. الان بحث اسکوچیچ و آوردن او و این نیست. الان بحث این است که میزبانی بازی بحرین را از ما نگیرند. عراق با اتوبوس هم شده به ایران می‌آید، اما فیفا و AFC دنبال این هستند بازی بحرین را بیرون ببرند. در آزادی آن‌ها را شکست می‌دهیم و آن بازی بسیار مهم است.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1350508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =