اقامتگاه بوم‌گردی بابا فتح الله در میامی افتتاح گردید

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی گفت: « اقامتگاه بوم‌گردی " بابا فتح ا... " در میامی به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح گردید. »

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، «محمدصادق رضویان» امروز و در گفت و گویی افزود: این اقامتگاه متعلق به اکبر رحیمی نژاد است و با صرف اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال در مساحتی به متراژ ۲۰۰ متر راه اندازی شده است.

رضویان گفت:« با اشاره به اهمیت آغاز به کار اقامتگاه‌های بوم گردی در رشد گردشگری یک منطقه، ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی نقطه عطفی در صنعت رو به رشد گردشگری میامی است. »

رضویان افزود: «اقامتگاه‌های بوم گردی با هدف ایجاد اشتغال، توزیع عادلانه درآمد، پویایی اقتصاد ، حفظ اصالت و معماری بومی ایجاد می شوند. »

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی گفت: «اقامتگاه بوم گردی "بابا فتح الله" ششمین اقامتگاه بوم گردی شهرستان میامی است. »

رضویان افزود: «اولین هتل ۳ ستاره میامی در دهه مبارک فجر کلنگ زنی شد.»

وی گفت:« این هتل متعلق به آقایان حمید کلاته و حسین نوری می باشد  و با صرف اعتباری بالغ بر ۳۶۱ میلیارد ریال در مساحتی به متراژ ۷۰۰۰ متر احداث و برای ۶۷ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد. »

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1350823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =