مرعشی: حزب کارگزاران لیست مستقل انتخاباتی می‌دهد /قنبری: احزاب اصلاح‌طلب در تهران لیست می‌دهند /حزب جمهوریت در تهران لیست نمی‌‎دهد

ایسنا نوشت: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: این حزب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی لیست مستقل در تهران ارائه می‌کند.

حسین مرعشی، با اشاره به اینکه حزب کارگزاران برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست ۲۰ نفره بدون ائتلاف با هیچ حزب دیگری ارائه خواهد کرد، گفت: البته تا روز ۲۲ بهمن منتظر تاییدصلاحیت‌های احتمالی هستیم و در روز چهارشنبه این لیست را منتشر کرده و از مردم واصلاح‌طلبان دعوت می‌کنیم به این لیست رای بدهند.

وی در ادامه گفت: این لیست لزوما از اعضای حزب نخواهد بود و ما از بین کسانی که تایید صلاحیت شده‌اند، در فضای مجازی فراخوان داده‌ و افرادی که علاقمند بودند در لیست حزب قرار بگیرند را شناسایی و با آنها مصاحبه کرده‌ و در نهایت کسانی را در لیست قرار دادیم که حزب می‌تواند سلامت کار آنها را در مجلس یازدهم تضمین کند.

احزاب اصلاح‌طلب در تهران لیست انتخاباتی می‌دهند

داریوش قنبری، عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری نیز گفت: شورای عالی سیاستگذاری پس از آنکه تصمیم گرفت در تهران فهرستی منتشر نکند به احزاب اجازه داد که مستقلاً وارد انتخابات شوند.

بنابر گزارش مهر، وی افزود: طبق آخرین اخبار احزاب اصلاح‌طلب تصمیم گرفته‌اند که خارج از سازوکار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، فهرست انتخاباتی داشته باشند و نتیجه نهایی این تصمیم در روزهای آتی مشخص خواهد شد.

قنبری همچنین درباره برنامه حزب مردم سالاری برای شرکت در انتخابات گفت: با احزاب اصلاح‌طلب صحبت‌هایی مطرح شده اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

حزب جمهوریت در تهران لیست انتخاباتی نمی‌‎دهد

همچنین به گزارش فارس اسفندیار عبداللهی، عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت، درباره آخرین مواضع انتخاباتی حزب متبوع خود گفت: در جلسه اخیر حزب جمهوریت تصمیم‌ گرفته شد که حزب در سراسر کشور در هیچ ائتلافی شرکت نکند و دفاتر حزب در استان‌ها فقط می‌توانند با عنوان حزب از نامزدهای حزب جمهوریت که تایید صلاحیت شده‌اند حمایت کنند. حزب جمهوریت در حوزه انتخابیه تهران نیز بنا ندارد که لیست انتخاباتی ارائه دهد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1350967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =