صدور بیانیه مجمع نمایندگان گیلان برای دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی فردا

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت :مجمع نمایندگان گیلان در بیانیه‌ای از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در بیانه ایی در مجلس شورای اسلامی از گیلانیان غیور برای شرکت حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در بیانیه مجمع نمایندگان گیلان آمده است: صفحات تاریخ بهمن ماه ۱۳۵۷ هر یک آغشته به خون صدها انسان مؤمن و آزادی‌خواه، زنان و مردان، پیران و جوانانی است که جان در راه آزادی امام وطن نهادند و گلبانگ رهایی را با نفس‌های گرم و خونین خود سرودند.
امسال با توجه به دخالت‌های سفیهانه و وقیحانه رئیس جمهور آمریکا در امور داخلی ملت ایران و همچنین ترور سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حضور پر صلابت و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن از اهمیتی مضاعف برخورداراست.
استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هر ساله در آستانه ۲۲ بهمن ماه، همه توان و ظرفیت‌های خود را بکار می‌بندند تا به خیال خام خود و با نیرنگ و خدعه‌های شوم و غیرانسانی خویش از حضور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی این روز باشکوه بکاهند، ولی حضور جدی‌تر و باشکوه ملت شریف ایران که در پشتیبانی از انقلاب به پا می‌خیزند، نقشه‌های آنان را برهم می‌ریزد و ولایت پذیری این ملت را به رخ جهانیان می‌کشد.

اینجانبان با تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مردم متدین، انقلابی و ولایی استان گیلان دعوت می‌کنیم همچون سایر هموطنان با حضور گسترده در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن که جشن بزرگ و ملی پیروزی انقلاب اسلامی است، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گران قدر تجدید بیعت و جلوه‌های عظمت وصف ناپذیرانقلاب و اراده آهنین خود را در برابر انظار جهانیان به نمایش گذارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1351028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =