مجیدی مجیدی: شرمنده مردم کشور هستیم که نمی‌توانیم درد آن‌ها را بگوییم

در نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «خورشید»، مجید مجیدی درباره اتفاقات چند ماه اخیر کشور صحبت کرد و از مسئولین خواست تا قدر مردم را بدانند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست خبری فیلم سینمایی «خورشید» ساخته مجید مجیدی از آثار بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، عصر امروز (دوشنبه ۲۱ بهمن) در پردیس ملت برگزار شد.

مجید مجیدی، سخنانش را با سلام به شهدای جنگ و انقلاب شروع کرد و درباره اتفاقات ماه‌های اخیر گفت: «سقوط هواپیمای اوکراینی، سانحه خیلی بدی بود و همه ما را داغدار کرد. همچنین ما سیل را گذراندیم.»

او درباره گلایه‌های مردم گفت: «در گوشه و کنار مملکت که کار می‌کنیم، مردم گلایه‌هایی دارند و می‌گویند «از درد ما بگویید»، اما ما شرمنده آنها هستیم که نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. امیدوارم مسئولین کشور قدر این مردم خوب را بدانند.»

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1351234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    0 0
    وظیفه سینما گر انعکاس چالشهای جامعه و مردم در سینماست پس چرا مجیدی نمی تواند درد مردم را منعکس کند؟!!!!
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
    2 0
    آقای مجیدی؟گفتن از درد مردم هزینه داره و کمترین هزینه اش برای شما اینه که مجبور میشی مثل مردم باشی،اگه حرف مردم رو بگی باید از خیر رانتی که بهت میدن بگذری و با مشکلات کارگردانهای غیر وابسته دست و پنجه ترم کنی،که این برات سخته،حق داری عافیت طلب باشی ولی حق نداری وانمود کنی از مردم هستی و دردشون رو می فهمی در حالی که واقعا هیچ درکی از درد مردم نداری.