انتخابات مظهر وحدت ملی است

جمالی پور گفت: انتخابات مظهر وحدت ملی است و نامزدها باید در مسیر وحدت گام بردارند و هر کسی که اختلاف و دودستگی ایجاد کند خلاف وصیت امام و منویات رهبری گام برداشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان که با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، استاندار، معاونان استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد؛ با اشاره به انتخابات اظهارکرد: انتخابات مظهر وحدت ملی است و نامزدها باید در مسیر وحدت گام بردارند و هر کسی حرفی بزند که اختلاف و دودستگی ایجاد کند خلاف وصیت امام و منویات رهبری گام برداشته است.
وی اضافه کرد: هر کس فضای کشور را تیره و تار و مردم را ناامید کند صلاحیت ورود به مجلس را ندارد و هر چند اشکال زیاد است اما با فحش و ناسزا و تهمت نمی‌توان آن را حل کرد.
استاندار از نامزدها خواست در ایام تبلیغات انتخاباتی با بیان توانمندی خود به آرامش جامعه کمک کنند تا مردم آگاهانه به افراد مورد نظر خود رأی دهند.
استاندار قزوین گفت: جهت گیری توسعه استان از سال آینده تغییر کرده و براساس منابع و ظرفیت ها تصمیم درست و منطقی گرفته خواهد شد.
وی افزود: پیاده شدن ارزشهای دینی و اتکا به مردم از ارکان نظام بود که باید آن را امروز هم مورد توجه قرار دهیم زیرا با انقلاب هم حقوق مردم برگشت و هم ارزش‌ها پیاده شد.
استاندار تصریح کرد: این همه بد اخلاقی و آسیب‌های امروز جامعه ناشی از دور شدن از ارزشهای دینی و انقلاب و بی توجه به حقوق مردم است.
وی گفت: اگر خواسته و مطالبات و حقوق مردم نادیده گرفته شود همه آسیب می‌بینیم لذا امروز تکلیف داریم و اگر بخواهیم خون شهدا پایدار بماند تقویت این دو اصل که با قدرت ملی و کاهش مشکلات ارتباط تنگاتنگ دارد مهم است و ما باید به حقوق مردم احترام بگذاریم و از خون شهدا دفاع کنیم.
استاندار قزوین یادآور شد: در دهه فجر امسال ۷۴۸ پروژه با یک هزار میلیارد تومان افتتاح شد که بخشی از آن متعلق به استاندار و مدیران سابق است اما در سال آتی نگاه متفاوت‌تری در توزیع اعتبارات خواهیم داشت و مناطق کم برخوردار را در اولویت قرار می‌دهیم که توزیع عادلانه امکانات صورت گیرد و همه مردم طعم خدمت را احساس کنند.
وی اظهار داشت: در قزوین همه ظرفیت‌ها را بجز دریا داریم که باید از آن خوب استفاده کنیم برای نمونه یک شهر صنعتی بزرگ داریم که باید توسعه صنعتی ما با رویکرد متناسب و آمایش باشد.
استاندار قزوین تصریح کرد: در توسعه صنعتی اشتباهاتی در گذشته داشته ایم که باید اصلاح شود و بر اساس ظرفیت‌ها و منابع درست و عالمانه تصمیم بگیریم.
وی اضافه کرد: در گردشگری تاریخی و طبیعی باید درست عمل کنیم و از سال آینده نگاه ما فقط واگذاری امور گردشگری در سرمایه گذاری به بخش خصوصی است زیرا باور داریم هر جا که دولت وارد کار اقتصادی شده فقط بدهی ایجاد کرده لذا باید فقط بخش خصوصی وارد اقتصاد و سرمایه گذاری شود.
جمالی پور گفت: جهت گیری توسعه استان از سال آینده تغییر خواهد کرد و حضور بخش خصوصی پر رنگ تر می‌شود و ر این راستا صدور مجوز سرمایه گذاری تسریع خواهد شد و مدیران دستگاه‌های ذیربط باید در مدت ۲۰ روز تکلیف سرمایه گذار را روشن کنند.
وی بیان کرد: از سال آینده هیچ دلیلی برای طولانی شدن امور پذیرفته نیست و اولویت ما توسعه دولت الکترونیک است.
استاندار قزوین گفت: مدیران امروز جهادی کار می‌کنند و رضایت و تکریم ارباب رجوع را در اولویت دارند که جا دارد از تلاش آنها تقدیر شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1351828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =