دانشگاه کردستان و فنی حرفه‌ای تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه کردستان و اداره کل فنی و حرفه‌ای در راستای مسائل آموزشی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، رحمت صادقی اظهار داشت: این تفاهم نامه همکاری ما بین دانشگاه کردستان و سازمان فنی و حرفه ای استان در راستای مسائل آموزشی و همکاری به مدت  سه سال به امضا رسید.

 وی با تاکید بر نقش و جایگاه آموزش‌های مهارتی در تضمین جذب دانش آموختگان دانشگاهی در بازار کار گفت: تلفیق آموزش های آکادمیک و مهارتی می تواند نقش تاثیرگذاری را در اشتغال دانشگاهیان داشته باشد.

رییس دانشگاه کردستان تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه که به نحوی آن را می توان تمدید همکاری‌های سابق قلمداد نمود، دو طرف بر بسط و ترویج آموزش های مهارتی با تاکید بر رشته‌های دارای قابلیت اشتغال پذیری بومی و محلی تاکید دارند.
 
همچنین مقرر شد دوره های کارورزی و کارآموزی دانشجویان از این پس به نحوی برنامه‌ریزی شود که در قالب آموزش مهارت‌های فنی و عمومی متناسب با بازار کار تنظیم و طراحی شود.

در ادامه جلسه که با حضور مدیران حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه و حوزه آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار گردید نکات کاری مشترک و چالش‌های پیش روی همکاری بیشتر دانشگاه با سازمان فوق الذکر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم گرفته شد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1352207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =