نامه پادرمیانی بذرپاش خطاب به حدادعادل و آقاتهرانی/تا دیر نشده، مطالبه مردم خسته از اختلاف را دریابید/بر سر یک فهرست واحد توافق کنید

فارس نوشت: بذرپاش در نامه‌ای خطاب به حداعادل و آقاتهرانی درخواست کرد در فرصت کوتاه باقیمانده به راه‌های وحدت حداکثری بیاندیشید؛ با اندکی اغماض از اختلافات اندک و توجه بر اشتراکات فراوان، بر سر یک فهرست واحد توافق نمایید تا دل مردم نگران را شاد نموده و در این شرایط سخت اقتصادی، کام آنها را بیش از پیش تلخ نکنیم.

متن این نامه به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

ادْع‌ُ إِلَی‌َ سَبِیل‌ِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَة‌ِ وَالْمَوْعِظَة‌ِ الْحَسَنَة‌...

فرهیخته ارجمند جناب آقای دکتر حدادعادل 

سرور گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی 

سلام علیکم 

ماههاست که دلسوزان جبهه انقلاب برای ورود مومنانه به عرصه انتخابات جهت تغییر شرایط به نفع مردم و نجات اقتصاد ایران از بی‌تدبیری و رخوت تلاش می‌کنند تا در گام دوم انقلاب، مجلسی تراز و مشکل‌گشا برای ملت عزیز ایران تشکیل شود.

ورود به صحنه انتخابات مستلزم هماهنگی، انسجام، انتخاب دقیق و صالحانه است.

یکی از موضوعاتی که در روزهای اخیر دوستداران کشور و انقلاب را نگران کرده، در هم ریختگی صحنه‌ی انتخابات در جبهه انقلاب است. 

آنقدر که ما و شما در جلسات، تفسیر و تحلیل می‌کنیم و برای کارهایمان استدلال می‌تراشیم، در برابر دیدگان مردم جلوه‌ی معکوسی به نمایش در می‌آید؛ آنچه آنها می‌بینند شلوغی و بلاتکلیفی جریان انقلابی است و شما بزرگواران بیش از هر کس بر خسارات این کار واقفید.

این اتفاق نه تنها مجلس متحد انقلابی را برای ملت به ارمغان نمی‌آورد، بلکه بر فرض پیروزی، درخت اختلافات را تنومندتر می‌کند و ادامه‌ی حرکت را با مشکل دوچندان مواجه می‌نماید.

به طور قطع، در این مدل کُنش‌گری سیاسی، جوانگرایی مطلوب و انقلابی هم قربانی خواهد شد.

بدینوسیله از شما بزرگواران به عنوان چهره‌های شاخص ۲ جریان انقلابی، درخواست می‌کنم با توجه به جمیع شرایط و حساسیت‌های موجود، در فرصت کوتاه باقیمانده به راه‌های وحدت حداکثری بیاندیشید و همچون مادری دلسوز که فرزندش را در آستانه‌ی ذبح می‌دید، با اندکی اغماض از اختلافات اندک و توجه بر اشتراکات فراوان، بر سر یک فهرست واحد توافق نمایید تا دل مردم نگران را شاد نموده و در این شرایط سخت اقتصادی، کام آنها را بیش از پیش تلخ نکنیم.

می‌دانم در محضر شما بزرگواران، توصیه‌ی با هم بودن برای ساختن ایران عزیز جسارت است اما چه کنیم با ابراز دلواپسی‌های گسترده‌ای که طی این چند روز از متن مردم دریافت کرده‌ایم.

می‌دانید و می‌دانیم احتمال توفیق در خدمت به ملت، جز با برنامه‌ریزی منسجم امکانپذیر نیست و قطعا این با هم بودن، کشور را به تشکیل مجلس مردمی و قوی نزدیکتر خواهد کرد.

تا دیر نشده، مطالبه مردم خسته از اختلاف و ناکارآمدی را دریابیم، عزمی الهی پیشه سازیم و بدخواهانِ چشم بسته به اوج‌گیری اختلافات را ناامید کنیم و با یک فهرست واحد، قلوب همه‌ی دلسوزان را خرسند نماییم که قطعا این به صلاح نزدیکتر است. 

در انتظار پاسخ و گام‌های مثبت شما بزرگواران هستیم.

عضو کوچکی از جبهه‌ی بزرگ انقلاب

مهرداد بذرپاش 

سحرگاه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

۲۷۲۱۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1352359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =