۰ نفر
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
ارزانترین بلیط هواپیما را بخرید

با فلای‌تودی هزینه سفر را کم کنید و تفریح بیشتری داشته باشید!

آیا می‌دانستید می‌توانید در هر لحظه از ارزانترین قیمت بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر خود مطلع شوید؟

فلای‌تودی هوشمندترین سامانه رزرواسیون بلیط هواپیما با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارها و امکانات، خدمت جدیدی را با عنوان اطلاع از آخرین تغییرات قیمت بلیط هواپیما در هر لحظه، راه‌اندازی کرده است تا به سادگی یک کلیک بهترین قیمت بلیط پرواز را خرید کنید.

از آنجا که قیمت بلیط هواپیما به صورت لحظه‌ای از سمت ایرلاین‌ها تغییر نرخ پیدا می‌کند و هیچگونه تضمینی در کاهش یا افزایش قیمت وجود ندارد با استفاده از این امکان شما می‌توانید در هر لحظه از آخرین قیمت بلیط مورد نظر خود مطلع شوید. بدین ترتیب دیگر نیازی به جستجوی مداوم پروازها ندارید و هرگونه تغییرات و کاهش قیمت بلیط از طریق ایمیل به اطلاع شما می‌رسد.

بنابراین اگر برای خرید بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر خود عجله ندارید و قصد خرید بلیط ارزان هواپیما را دارید با ما همراه باشید تا هزینه بلیط هواپیما برای شما به صرفه باشد!

راهنمای خرید ارزانترین بلیط هواپیما از فلای‌تودی

برای استفاده از این خدمت کافیست وارد سایت فلای‌تودی شوید.

1. ابتدا مبدا و مقصد مورد نظر خود را در منوی جستجوی پرواز داخلی یا پرواز خارجی وارد نمایید.

2. تاریخ مورد نظر را انتخاب نمایید (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت).

3. بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید.

تمامی پروازهای مسیر مورد نظر شما در کمتر از چند ثانیه به ترتیب از ارزان‌ترین قیمت با بهترین تنوع پروازی ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی به شما نمایش داده می‌شود.

4. در زمان استفاده از کامپیوتر و لپتاپ در بالاترین بخش سمت راست صفحه در قسمت «اطلاع از تغییر قیمت‌ها» کلیک نموده و در صفحه‌ای که نمایان می‌شود، آدرس ایمیل خود را وارد و ثبت نمایید.

در نظر داشته باشید که در زمان استفاده از موبایل می‌توانید این گزینه را به شکل دکمه‌ای با عنوان «اطلاع از تغییر قیمت» در پایین صفحه مشاهده نمایید.

بعد از این اقدام، هر گونه تغییر در قیمت بلیط برای مسیر مورد نظر شما از طریق ایمیل به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهد رسید  و به راحتی می‌توانید در هر زمان درباره خرید بلیط هواپیما با پایین‌ترین قیمت تصمیم‌گیری نموده و خرید خود را در هر لحظه انجام دهید.

برای مثال اگر قصد خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران مشهد را دارید کافیست وارد سایت فلای‌تودی شوید و تاریخ مورد نظر خود را جستجو نمایید. سپس با ثبت ایمیل خود در قسمت اطلاع از تغییر قیمت بلیط هواپیما، هرگونه تغییر قیمت پرواز تهران مشهد (کاهش یا افزایش) نسبت به قیمت پروازهای موجود به صورت لحظه‌ای به ایمیل شما ارسال می‌شود.

فلای‌تودی به عنوان جامع‌ترین سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی همواره مفتخر به کسب رضایت مشتریان در ارائه خدمات گردشگری بوده و آنچه که فلای‌تودی را از سایر رقبا متمایز می‌نماید ارائه ارزانترین قیمت بلیط هواپیما خارجی و داخلی و رزرو هتل خارجی با پوشش ۱۰۰٪ مقاصد پروازی و تنوع بیش از 1.200.000 هتل خارجی است.

با فلای‌تودی تجربه پروازی ارزان‌ قیمت و به یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

آدرس سایت: https://www.flytoday.ir

شماره تماس پشتیبانی: 42405000-021

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1352616