حضور کیکاوس سعیدی در اجلاس دبیران کل کمیته‌های ملی المپیک آسیای میانه

سایت کمیته ملی المپیک نوشت:اجلاس دبیران کل کمیته‌های ملی المپیک آسیای میانه در شهر نورسلطان قزاقستان با حضور کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

کیکاوس سعیدی در این باره اظهارداشت: در این نشست دبیران کل کمیته‌های ملی المپیک کشورهای جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، قرقیزستان، ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان حضور داشتند، اجلاسی  یکروزه که با هدف بررسی  نحوه برگزاری بازی های کشورهای منطقه آسیای میانه در سال 2021 برگزار شد.

وی تصریح کرد:در دوره‌های گذشته مسابقات کشورهای آسیای میانه در 12 رشته برگزار می‌شد اما در این اجلاس پیشنهاد شد تا رشته‌های واترپلو،کاراته و تیروکمان نیز به این رقابت‌ها اضافه شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد:به همین منظور مقرر شد کار گروهی متشکل از نمایندگان کمیته‌های المپیک کشورها به زودی برای بررسی بیشتر درباره نحوه برگزاری، رشته‌ها و قوانین مربوطه تشکیل شود تا پس از بررسی نهایی موارد لازم در حاشیه بازی های المپیک 2020 در نشستی با حضور روسا و دبیران کل کمیته‌های ملی المپیک کشورهای عضو تصویب شود.

سعیدی در خاتمه ابراز داشت: در حاشیه اجلاس دبیران کل کمیته های ملی المپیک کشورهای آسیای میانه نشست‌هایی هم به طور جداگانه با دبیران کل کمیته های المپیک کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و همچنین با نایب رئیس کمیته ملی المپیک قزاقستان هم ملاقاتی داشتیم که بسیار مفید و سازنده بود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1352632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =