یک کاندیدای دیگر اصولگرا انصراف داد / ادامه واکنش ها به جدال بر سر کرسی ریاست مجلس آینده

فارس نوشت: نماینده ادوار مجلس از کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی انصراف داد.

مجتبی رحماندوست، نماینده مجلس هفتم شورای اسلامی از حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داد که متن انصراف وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که شاهد حضور گسترده نیروهای انقلاب در عرصه انتخابات مجلس یازدهم هستیم، اینجانب مجتبی رحماندوست عملا تکلیف خود را ساقط‌ شده می‌بینم و بر خود واجب می‌دانم که برای جلوگیری از تشتت بیشتر آرا نیروهای ولایت‌مدار، به نفع جریان اصیل انقلاب، از صحنه رقابت‌های انتخاباتی کنار بکشم.

از تمامی کسانی که برای اعتلای جریان انقلاب و حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنند، سپاسگزاری می‌کنم و از همه شهروندان تهرانی و دیگر هموطنان عزیز حضور گسترده در انتخابات دوم اسفند ۱۳۹۸ را خواستارم.

با احترام

مجتبی رحماندوست

۲۶ بهمن ماه ۹۸

فعلا نباید به موضوع ریاست مجلس آینده پرداخت

زهره الهیان، عضو لیست شورای ائتلاف اصولگرایان، گفت: مجلس آینده در شرایطی شکل خواهد گرفت که طبق نظرسنجی ها بیشترین مشکلات مردم در معضلات معیشتی و اقتصادی است. 

بنابر گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: مردم امروز با مشکل تورم و گرانی دست و پنجه نرم کرده و از سوی دیگر هم با مشکل اشتغال و مسکن مواجه هستند که تمامی اینها دست به دست هم داده و باعث افزایش سن ازدواج شده است، جوانان ما به سبب مشکلات معیشتی ازدواج و مسکن توان ازدواج را در خود نمی‌بینند و همین امر نیز موجب آسیب‌های اجتماعی و معضلات اجتماعی را فراهم آورده که مجلس آینده می بایست در این حوزه ها برنامه ویژه ای داشته باشد.

نماینده دوره هشتم مجلس درباره ریاست مجلس آینده گفت: معتقدم که نباید با شتاب زدگی در حالی که ترکیب مجلس آینده تعیین نشده به موضوع ریاست مجلس آینده پرداخت، زیرا ترکیب مجلس است که ریاست آن را مشخص می کند، پس بهتر است که در حال حاضر به این بپردازیم که چه شرایطی را می توانیم برای توفیق بیشتر کاندیدای انقلابی و کارآمد در مجلس ایجاد کنیم.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1352731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =